Název: Marketingová komunikace a efektivita reklamní kampaně Nike Run Prague 2011 (sémiotická a narativní analýza)
Překlad názvu: Marketing communication and the effectiveness of the advertising campaign Nike Run Prague 2011
Autoři: Housková, Jitka ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Gerbery, Juraj (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: event marketing; kvantitativní výzkum; marketingová komunikace; narace; Nike; Nike Run Prague; reklamní kampaň; sémiotika; advertising campaign; event marketing; marketing communication; narration; Nike; Nike Run Prague; quantitative research; semiotics

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/43181

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-307480


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet