Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sdílená ekonomika
Dvořák, Jan ; Král, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá velmi aktuálním tématem sdílené ekonomiky. Jejím cílem je prokázat nebo vyvrátit předpoklad, že dnešní mladí lidé (především vysokoškolského věku) preferují využívání služeb sdílení ekonomiky v oblastech finančních, cestovního ruchu a mnoha dalších před standardní nabídkou služeb. Tedy prozkoumat vztah studentů ke sdílené ekonomice a zjistit, jaké motivace a bariéry se k tomu váží. Práce se skládá z teoretické a praktické části, přičemž v té první je sdílená ekonomika definována s využitím odborné literatury a dalších zdrojů. Jsou v ní také popsány jednotlivé modely sdílené ekonomiky, které jsou prakticky demonstrovány na fungujících společnostech. Praktická část obsahuje dotazníkový výzkum a jeho vyhodnocení. Ten slouží k získání podkladů pro vyvrácení nebo potvrzení zadaného předpokladu a na jeho základě jsou také formulována některá doporučení pro konkrétní modely.
Analýza marketingových komunikací produktu Kofola meruňková
Keyř, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat marketingové komunikace při zavedení produktu 0,5l Kofola meruňková. Práce je rozdělena do dvou částí: část teoretická a praktická. V první části jsou vymezeny základní pojmy za použití odborné literatury, jako je komunikace, formy komerčních komunikací a nové trendy. Praktická část je věnována představení společnosti Kofola a.s., jejího portfolia, její konkurence a v této kapitole jsou analyzovány marketingové komunikace na uvedení produktu 0,5l Kofola meruňka. Hlavní část praktické části tvoří vlastní výzkum, na základě kterého jsou vyvozena doporučení, které nejenom přispějí ke zlepšení marketingových komunikací, ale i přispěji ke zlepšení celkové prosperity společnosti Kofola.
Podnikatelský plán na založení letecké společnosti.
Sobotová, Kateřina ; Fuchs, Jan (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je objektivně prověřit stávající situaci na českém trhu a na základě tohoto výzkumu vyhodnotit, je-li v současné době dobrým rozhodnutím založit novou leteckou společnost pro soukromou charterovou leteckou dopravu. K tomuto účelu mi poslouží výzkum trhu a zároveň věrná simulace reálného vytvoření letecké společnosti. Všechna získaná data budou porovnána a následně vyhodnocena ke konečnému rozhodnutí. Pro účely analýzy byly použity webové stránky zobrazující souhrnné informace o stovce největších firem v České republice a dále webové stránky leteckých společností, které v současné době tvoří konkurenční prostředí.
Komunikační strategie Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters
Bartůňková, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jelínková, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters. Cílem je analýza dosavadních a nových komunikačních kampaní v segmentu mladých lidí, která je podpořena vlastním výzkumem vnímání těchto komunikací. Práce je členěna do šesti kapitol, z nichž první dvě jsou zaměřeny teoreticky a zbylé kapitoly se věnují praktickým poznatkům. První kapitola se zabývá rozdílem mezi marketingovými a komerčními komunikacemi a komunikačním mixem, druhá pojednává o problematice komunikační strategie, jejich druzích a tvorbě. Třetí kapitola zahrnuje představení Komerční banky, a.s. včetně zhodnocení konkurenčního prostředí, následující kapitola pak charakteristiku značky G2, její cílovou skupinu a SWOT analýzu. Obsahem páté kapitoly je popis dosavadních komunikačních kampaní a současné komunikační strategie značky G2. V závěru práce jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu včetně doporučení do budoucna.
Marketingová a komunikační strategie pro streamovací službu Spotify
Petlach, Radim ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza marketingové a komunikační strategie hudební streamovací služby Spotify na českém trhu a následná formulace návrhů a doporučení za účelem vylepšení stávající strategie. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou s využitím odborné literatury vymezeny základní pojmy související s tématem diplomové práce, jako je marketing, marketingový mix či marketingová a komunikační strategie. V praktické části je čtenáři představena hudební streamovací služba Spotify včetně jejího marketingového, komunikačního mixu a analýzy konkurence. Praktickou část uzavírá výzkum trhu, který byl proveden formou dotazníkového šetření. Poznatky z tohoto primárního zdroje doplněné o zdroje sekundární, jsou základem pro formulaci souboru doporučení vedoucí k vylepšení stávající marketingové a komunikační strategie streamovací služby Spotify na českém trhu.
Analýza vlivu slev na nákupní chování zákazníků
Češková, Lucie ; Prášilová, Marie (vedoucí práce) ; Kříž, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou spotřebního chování v rámci slevových akcí v České republice. Práce analyzuje způsob ovlivňování zákazníků v jejich nakupování slevovými akcemi, slevovými dny a slevomaty. Data pro analytickou část byla získána z vlastního dotazníkového šetření, které probíhalo během několika dnů měsíce září a listopadu 2015. Prostřednictvím dotazníku bylo možné prozkoumat, do jaké míry se nakupující nechávají inspirovat reklamními letáky, jaké formy slev jsou nejvíce vyhledávané, zda zákazníci využívají věrnostní karty a podléhají impulzivnímu nakupování, jestli nakupují ve výprodejích a na slevových portálech. Získaná data jsou zpracována za pomoci statistických metod testování vztahů mezi kvalitativními znaky a na základě výsledků je identifikována míra vlivu slev.
Kritická sektorová analýza trhu s pohonnými hmotami
Jaroš, Martin ; Strašil, Pavel (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Ve své práci analyzuji trh s pohonnými hmotami v České republice z pohledu nabídky čerpacích stanic a poptávky spotřebitelů. Jedná se o oligopolní tržní strukturu, kde přední místa zaujímají převážně zahraniční značky. Typ struktury jsem určil na základě údajů vypovídajících o tržní síle jednotlivých sítí čerpacích stanic a díky vlastnímu cenovému výzkumu. Spotřebitelé se na tomto trhu chovají často nelogicky a to hlavně z důvodu nedostatečného množství dostupných informací. K tomuto zjištění jsem dospěl na základě průzkumu trhu mezi aktivními řidiči. Možným a moderním řešením je vznik portálu, který by na základě spolupráce s čerpacími stanicemi usměrňoval a zprostředkovával kýžené informace směrem k řidičům.
Marketingový mix konkrétního podniku
Dočekalová, Simona ; Winter, Daniel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem konkrétního podniku. Předmětem této práce je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Hlavním cílem práce je na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zlepšení úrovně marketingového mixu vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků.
Návrh zlepšení marketingového mixu
Čtvrtečková, Petra ; Klubrt, Josef (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu sportbaru Sportbar´s Herna. Práce je zpracována souběžně s realizací projektu v praxi. Na základě analýzy trhu za pomocí dotazníků a analýzy cílového segmentu oslovovaných lidí jsou navrženy součásti marketingového strategie provozovny s hlavním důrazem na marketingový mix.
Marketingový výzkum vhodnosti aplikování GIS na produkty firmy Geodis Brno
Chmelař, Vladimír ; Staník, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je pomocí marketingového výzkumu analyzovat, který z dostupných geografických informačních systémů (GIS) na českém trhu, určený pro využívání ve státní správě, samosprávě i v soukromém sektoru v ČR, je marketingově nejvýhodnější pro obchodní distribuci společně s geografickými daty firmy GEODIS BRNO. Teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a souvisejícími nástroji marketingu. Praktická část se zabývá analýzou společnosti GEODIS, analýzou systémů GIS, výsledky analýzy a doporučením.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.