Název: Marketingová a komunikační strategie pro streamovací službu Spotify
Překlad názvu: Marketing and communication strategy of Spotify streaming service
Autoři: Petlach, Radim ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; komunikační strategie; marketingová strategie; marketingový mix; Spotify; streamovací služba; SWOT analýza; výzkum trhu; communication mix; communication strategy; market research; marketing mix; marketing strategy; Spotify; streaming service; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52883

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261761


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet