Název: Komunikační strategie Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters
Překlad názvu: Communication Strategy of Komerční banka, a.s. with a Focus on the Youngsters
Autoři: Bartůňková, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jelínková, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: G2; komerční komunikace; komunikační strategie; studentský účet; výzkum trhu; commercial communication; communication strategy; G2; research; student account

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52942

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261786


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet