Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum vhodnosti aplikování GIS na produkty firmy Geodis Brno
Chmelař, Vladimír ; Staník, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je pomocí marketingového výzkumu analyzovat, který z dostupných geografických informačních systémů (GIS) na českém trhu, určený pro využívání ve státní správě, samosprávě i v soukromém sektoru v ČR, je marketingově nejvýhodnější pro obchodní distribuci společně s geografickými daty firmy GEODIS BRNO. Teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a souvisejícími nástroji marketingu. Praktická část se zabývá analýzou společnosti GEODIS, analýzou systémů GIS, výsledky analýzy a doporučením.
Marketingový výzkum vhodnosti aplikování GIS na produkty firmy Geodis Brno
Chmelař, Vladimír ; Staník, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je pomocí marketingového výzkumu analyzovat, který z dostupných geografických informačních systémů (GIS) na českém trhu, určený pro využívání ve státní správě, samosprávě i v soukromém sektoru v ČR, je marketingově nejvýhodnější pro obchodní distribuci společně s geografickými daty firmy GEODIS BRNO. Teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a souvisejícími nástroji marketingu. Praktická část se zabývá analýzou společnosti GEODIS, analýzou systémů GIS, výsledky analýzy a doporučením.

Viz též: podobná jména autorů
4 Chmelař, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.