Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 95 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán pro rozvoj rodinné firmy
Zoubková, Eliška ; Guštafíková, Silvia (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, související s tvorbou podnikatelských plánů – zahrnujíce metodologií zpracování podnikatelského plánu, požadavky na strukturu a obsah, druhy podnikatelských plánů a jejich možné využití. Výstupem je návrh podnikatelského plán konkrétní rodinné firmě za účelem jejího rozvoje.
Marketingová strategie agentury Motiv P s.r.o.
Pražáková, Lucie ; MBA, Šárka Moravcová, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie agentury Motiv P s.r.o. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu. Analytická část diplomové práce se zaměřuje na komplexní analýzu současné situace společnosti. Na základě této analýzy bude vypracována marketingová strategie, která bude obsahovat návrhy a doporučení na zlepšení, které přispějí k oslovení většího počtu potenciálních klientů, budování značky a získání tak silnější pozice na trhu.
Návrh marketingové strategie
Velček, Martin ; Ing.Roman Gřešek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této Diplomové práce je analýza stávající situace a návrh marketingové strategie. Práce je rozdělena na tři části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část je teoretickým přehledem problematiky marketingové strategie, popisem analytických nástrojů marketingu a charakteristik ve stavebnictví. Druhá část je zaměřena na analýzu situace ve společnosti s použitím finanční analýzy, PEST analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, BCG matice a SWOT analýzy. Třetí část je návrhová, formuluje marketingovou strategii pomocí marketingového mixu 6P. Závěr se věnuje komunikačnímu mixu a propagaci.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Netcope Technologies a.s.
Juřenová, Vendula ; Palička, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti Netcope Technologies a.s. na americkém trhu zaměřující se na IT technologii. První část práce se zabývá teoretickými poznatky, které jsou následně využity v analytické části. Analýze je podrobená samotná společnost, její konkurenční prostředí a americký trh. Hodnoty ze všech analýz byly shrnuty do SWOT a následně z ní vyhodnoceny problémy. Poslední část se zabývá řešením těchto problémů, které by měli napomoci společnosti zvýšit prodej a tím i tržby na americkém trhu.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Klimková, Iveta ; Kresta, Jan (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je analýza společnosti Estop a jejího okolí. Na základě zjištěných skutečností jsem vytvořila návrh podnikatelského plánu týkající se vybudování velkoobchodní divize v rámci dalšího rozvoje společnosti.
Návrh zdokonalení marketingového mixu ve výrobním podniku
Procházka, Filip ; Machala, Jan (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu divize logistických a manipulačních prostředků společnosti Massag, a.s. působící na trhu B2B. V teoretické části jsou popsány základní marketingové pojmy a zvolené nástroje. V analytické části jsou popsané analýzy aplikovány na prostředí podniku a na základě zjištěných výsledků vytvořeny návrhy na zdokonalení marketingového mixu.
Strategické plánování neziskové organizace Medou z.s.
RÝDLOVÁ, Karolína
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu řízení a financování neziskové organizace Medou z. s. působící jako denní stacionář v oblasti péče o zdravotně znevýhodněné osoby. První část práce se zabývá teoretickým popisem, vznikem a legislativnímu postavení neziskových organizací v České republice. Dále strategickým plánováním a možnostem jejich financování a popsány SWOT a STEP analýzy. Praktická část práce je zaměřena na neziskovou organizaci Medou z. s., na kterou jsou vypracovány SWOT a STEP analýzy strategického plánování. Dále jsou rozebrány zdroje financování od vzniku organizace do současnosti a navrženy postupy k navýšení úspěchu na trhu sociálních služeb.
Návrh strategického plánu Asociace hráčů ledního hokeje
Ton, Martin ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Návrh strategického plánu Asociace hráčů ledního hokeje Cíle práce: Hlavním cílem práce je identifikace a popis současného vnitřního a vnějšího prostředí Asociace hráčů ledního hokeje a sestavení konkrétního strategického plánu činnosti této asociace pro období 1.8.2012 - 31.7.2015 Metody: Byla provedena popisná analýza k definování výchozí situace asociace v kombinaci s podpůrnými analytickými metodami SWOT a STEP. V rámci těchto podpůrných metod pak bylo dále využito skupinové diskuze a interview. Výsledky: Výsledkem práce je komplexní návrh strategického plánu Asociace hráčů ledního hokeje pro stanovené období vytvořený na základě analýzou zjištěných dat. Klíčová slova: Hráčská asociace, Lední hokej, Strategický plán, SWOT analýza, STEP analýza, Nezisková organizace.
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Čamková, Veronika ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh cílené marketingové strategie a vhodně zvolený způsob a umístění propagace pro Hotel Pod Zámkem. Diplomová práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na teoretické pojmy jako je na příklad marketingový mix, online marketing, analýzy jako je SWOT analýza, STEP analýza, Porterům model pěti sil a tak dále. Druhá část se věnuje praktickému provedení analýz, řešených v teoretické části. Pomocí dotazníkového šetření se zjišťuje preference hostů na plánované rozšíření hotelu pro usnadnění k tvorbě vhodné kombinace služeb ve wellness a fitness.
Srovnání sociální struktury běloruského a českého venkova a jeho vlivu na agrobyznys
Salamukha, Anastasiya
Bakalářská práce je zaměřená především na analýzu současného venkova a role agrobyznysu v životě vesničanů. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly a to na kapitolu pojednávající o Běloruské republice a České republice. V kapitole Běloruská republika je podrobně popsán běloruský venkov, demografická struktura země, lidský potenciál a problematika i perspektiva vývoje běloruské vesnici. Kapitola o České republice obsahuje obecnou charakteristiku české-ho venkova s ohledem na jeho historický vývoj a dále je popisována státní politika a podpora zemědělství. V praktické části jsem provedla demografickou studii pro běloruskou a českou vesnici. Také v této části práce jsem provedla STEP analýzu venkovského prostoru Běloruska a Česka. Získaná data byla vzájemně porovnána a jako výsledek byly definovány hlavní rozdíly českého a běloruského venkova a dále byl určen význam zemědělského podnikání v obou státech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 95 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.