Název: Návrh marketingové strategie
Překlad názvu: Proposal of Marketing Strategy
Autoři: Velček, Martin ; Ing.Roman Gřešek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: BCG matice; finanční analýza; Komunikační mix; Marketing; Marketingová strategie; Marketingový mix; Porterova analýza pěti sil; STEP analýza; SWOT analýza; BCG matrix; financial analysis; Marketing; Marketing mix; Marketing strategy; Porter five forces analysis; Promotion; STEP analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63972

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-556467


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet