Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 331 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového plánu elektronického obchodu pro vstup na zahraniční trh
Rippl, Adam ; Havlík, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této práce je na základě provedených analýz navrhnout marketingový plán pro vstup na zahraniční trh společnosti, zabývající se elektronickým obchodem. V řešení bylo použito analýz vnějšího a vnitřního prostředí, včetně souhrnné SWOT analýzy. Dále práce analyzuje jednotlivé komunikační kanály digitálního marketingu, které podnik aktuálně používá. Obsahuje návrhy na zlepšení pro jejich efektivnější využití. Výsledkem je návrh komplexního komunikačního mixu v digitálním prostředí, společně se specifikací jednotlivých fází komunikace při vstupu na nový trh.
Marketingový plán personálního informačního systému Kompas2
Gultová, Pavla ; Tichý, Vlastimil (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu personálního informačního systému Kompas2, který je vyroben a distribuován společností PC HELP, a.s. V teoretické části se zároveň zabývá mapováním moderních marketingových trendů. Při návrhu marketingových aktivit je velká pozornost věnována internetovému marketingu, s důrazem na obsahový marketing.
Social Media and their Influence on Democratic Elections
Khyzhniak, Veronika ; Žouželková Bartošová, Marie (oponent) ; Froehling, Kenneth (vedoucí práce)
Progress in online technology has greatly improved the way how people all over the world can communicate with each other. Social networks greatly facilitate live communication not only for ordinary people but also for representatives of the legislative power. With the help of social media, politicians can promote their political campaign, advertise their party and, thanks to this, quickly and economically gain supporters. The 2016 US presidential elections highlighted the importance of social media communication on democratic elections worldwide. The aim of the thesis is to study different forms of social media. The project deals with the impact of Twitter and Facebook in the 2016 USA election and describes the way candidates were using it during the race.
"Too cool to pretend to care"
Vinklárková, Tereza ; Remešová, Anna (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Cílem projektu je zachycení konzumního přístupu společnosti, kultury mileniálů, fake news, a zároveň planetární a celospolečenské změny. Předkládá stylizovanou post-ironickou výpověď poněkud narcistních mileniálů, jejichž hlavní platformou pro vyjádření se staly sociální sítě, a nutí nás k reflexi mnohosti informací, kterými jsme denně obklopováni, a nutnosti jejich selekce. Zviditelňuje také fenomén popírání existence klimatické změny skrze předkládané absurdní argumenty a fenomén geoinženýringu, cílené lidské intervence do přírodních procesů především za účelem trvalého či alespoň dočasného ochlazení planety.
Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti
Kocourek, Ondřej ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší analýzu marketingových nástrojů společnosti Burger Festival, s.r.o. a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti. Cílem je zanalyzovat tyto nástroje a následně využít aktuální marketingové trendy, které se dají reálně aplikovat na společnost a zvýšit tím jejich účinnost, což vede k vyššímu počtu zákazníků. K analýze a vyhodnocení aktuální účinnosti marketingových nástrojů a následné návrhy pro zvýšení účinnosti probíhaly na základě dotazníkového šetření. V závěru jsou formulovány jednotlivé kroky, které povedou k úspěšnému zvýšení účinnosti těchto nástrojů.
Marketing Strategy of Heaven Labs
Hromada, František ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis is focus on marketing strategy of Heaven Labs, producer of powder food MANA. It covers analysis of powder food industry and proposes marketing approach for increasing awareness and increasing sales. Thesis contains theoretical part, current situation analysis and proposal.
Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
Chocholáč, Jan ; MBA, Luboš Lněnička, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky WLINIE na českém a slovenském trhu“ pojednává o možnostech propagace luxusní značky WLINIE na Internetu. Práce se zaobírá metodami zvýšení návštěvnosti www stránek a budování povědomí o značce. Podrobněji se věnuje i social media marketingu, seo optimalizaci a ppc kampaním.
Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Plisková, Zuzana ; Květoňová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku využití marketingové komunikace na sociálních médiích konkrétní společnosti. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti a navrhnout nástroje na změnu online marketingové komunikace. Vzhledem k dynamickému vývoji problematiky sociálních médií práce vychází ze současných poznatků a trendů. V řešení bylo použito analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, a výzkumu cílové skupiny metodou online dotazníku. Na základě zjištěných výsledků a poznatků z teoretické části práce byly společnosti navrženy nástroje pro marketingovou komunikaci. Zjištěné výsledky a poznatky z práce mohou, při zavedení do marketingové strategie společnosti, zajistit požadovaný nárůst zákazníků.
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci
Nejedlý, Roman ; Prek, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje využití sociálních médií v marketingové komunikaci. Vymezuje míru jejich účelného využívání a stanovuje postupy, kterými lze komunikovat s trhem a dosáhnout maximální efektivity.
Návrh marketingové kampaně produktu
Žďárská, Kristýna ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou kampaň pro uvedení nové liniové řady masek na vlasy Circle Chronicles od společnosti Davines na německý trh. V teoretické části je shrnuta problematika marketingu a komunikačního mixu. Analytická část obsahuje analýzu marketingového prostředí a aktuálního komunikačního mixu společnosti. Závěrečnou část tvoří návrhy marketingové kampaně pro propagaci nových produktů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 331 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.