Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Strategy Proposal for Chosen Organization
Papadopoulos, Ioannis ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The Master’s thesis focuses on developing a marketing strategy proposal for a chosen organization. Specifies what are the key components for building a possible marketing strategy for a Formula Student team with a focus on innovation in this motorsport industry. The thesis is divided into three parts. The first part focuses on the theoretical interpretation and definition of important concepts of marketing, the second part introduces basic information about the formula team and analyzes the current marketing situation. The last part of the thesis consists of proposals applicable for the TU Brno Racing formula team.
Grand Prix České Republiky
Valeský, Tomáš ; Rosa, Martin (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Propojení interiéru s exteriérem. Aerodynamický tvar.
Úpravy motoru pro závodní použití
Fried, Tomáš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá úpravami sériového motoru pro závodní účely. Práce stručně popisuje předpisy šampionátu FIA CEZ Divize 4 a konkurenční pohonné jednotky. Dále rozebírá sériovou podobu motoru a dvě varianty jeho úprav. Poslední kapitola nabízí další možné úpravy motoru.
Galerie Velké ceny města Brna
Ježková, Tereza ; Boleslavská, Yvona (oponent) ; Žalmanová, Petra (vedoucí práce)
Cílem práce je navázat na urbanistickou studii provedenou v rámci předchozího modulového ateliéru a vypracovat architektonickou studii objektu Galerie Velké ceny města Brna, který by se mohl stát nový impulzem pro rozvoj areálu. Koncept návrhu spočívá v obnovení zašlé slávy ikonického okruhu, nalezení nové náplně nedostatečně využitému areálu a vytvoření důstojného a reprezentativního místa pro prezentaci bohaté historie českého a československého motorsportu.
Vnímané archetypy značek týmů Formule 1
Martinec, Jan ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Vnímané archetypy značek týmů Formule 1 Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit, jakým archetypům řadí fanoušci formule 1 v Česku a na Slovensku všech 10 týmů ročníku 2021. Metody: Stěžejní součástí bakalářské práce byl marketingový výzkum vnímání značek týmů Mistrovství světa vozů formule 1 ročníku 2021, při kterém bylo použito elektronické dotazování. Teoretická část vychází zejména z analýzy dostupné literatury o teorii archetypů a formule 1. V analytické části této práce bylo využito projektivních technik, konkrétně metody vizualizace a personifikace. Výsledky: Týmy, které jsou v současné formuli 1 úspěšné, kombinují archetyp Hrdiny s druhým výrazným archetypem. Ostatní týmy s výjimkou Haasu mají pouze mírně výrazný archetyp nebo vyrovnaný poměr několika archetypů zároveň. Klíčová slova: motorsport, branding, fanoušci
Marketing Strategy Proposal for Chosen Organization
Papadopoulos, Ioannis ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The Master’s thesis focuses on developing a marketing strategy proposal for a chosen organization. Specifies what are the key components for building a possible marketing strategy for a Formula Student team with a focus on innovation in this motorsport industry. The thesis is divided into three parts. The first part focuses on the theoretical interpretation and definition of important concepts of marketing, the second part introduces basic information about the formula team and analyzes the current marketing situation. The last part of the thesis consists of proposals applicable for the TU Brno Racing formula team.
Sponzoring týmu Big Shock Racing a jejich vzájemná spolupráce
Kadeřábková, Aneta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Sponzoring týmu Big Shock Racing a jejich vzájemná spolupráce Cíle: Cílem bakalářské práce je navrhnout sponzorský balíček pro potenciální sponzory týmu Big Shock Racing. Dále rozebrat stávající situaci, zjistit, jak tým se sponzory spolupracuje a komunikuje. Metody: V práci je použita kvalitativní metoda, konkrétně polostrukturované hloubkové rozhovory s pilotem týmu Big Shock Racing Martinem Macíkem ml. Dále je provedena analýza dat a pozorování, které slouží k získání aktuálních informací. Výsledky: Z provedených rozhovorů vyšlo najevo, že tým sponzorskými balíčky v současnosti nedisponuje a s jednotlivými partnery se snaží domlouvat individuálně a naplnit jejich individuální požadavky. Proto se nejdříve rozebrala stávající situace, jaké protivýkony tým nabízí, a z nich byly následně sestaveny 4 sponzorské balíčky, které budou týmu sloužit pro lepší budoucí vyjednávání s potenciálními sponzory. Klíčová slova: Sponzoring, sportovní sponzoring, sponzorský balíček, marketingová komunikace, motorsport
Ženy v motoristickém sportu - dekorace? Konkurence?
Mikoláš, Michal ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Kuchař, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou rovnosti pohlaví v motorsportu. Řeší dva stěžejní úkoly - prvním je popis a zdůvodnění současného postavení závodnic v motorsportu, (jsou považovány za jeho regulérní součást a konkurenci pro závodníky, nebo se jedná o dekorativní anomální prvek?) který představuje jedno z mála smíšených sportovních odvětví. Druhý cíl spočívá v rozhodnutí dilematu, zda je třeba udržet smíšené motoristické kategorie, či by pomohlo etablování oddělených kategorií, které by mohly přilákat větší počet žen. Text se skládá ze dvou částí - mapovací sekce předkládá teoretické vysvětlení současné situace (mimo jiné pomocí teorie optických skel kultury). Následuje empirická část, která se skládá z rozhovorů vedených s experty a špičkovými českými závodnicemi. Závěry práce spojují poznatky teoretické i empirické části. Zásadním výsledkem je potřeba zachování smíšených soutěží, avšak s odstraněním sociokulturních bariér znesnadňujících začátky žen v motoristickém sportu.
Turbodmychadla v motorsportu
Chovanec, Stanislav ; Zubík, Martin (oponent) ; Knotek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím turbodmychadel v motorsportu, nejmodernějšími použitými technologiemi a regulacemi pro jednotlivé soutěže. Dále porovnáním technologií použitých vzhledem k civilnímu užití.
Galerie Velké ceny města Brna
Ježková, Tereza ; Boleslavská, Yvona (oponent) ; Žalmanová, Petra (vedoucí práce)
Cílem práce je navázat na urbanistickou studii provedenou v rámci předchozího modulového ateliéru a vypracovat architektonickou studii objektu Galerie Velké ceny města Brna, který by se mohl stát nový impulzem pro rozvoj areálu. Koncept návrhu spočívá v obnovení zašlé slávy ikonického okruhu, nalezení nové náplně nedostatečně využitému areálu a vytvoření důstojného a reprezentativního místa pro prezentaci bohaté historie českého a československého motorsportu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.