Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace marketingových koncepcí basketbalových klubů ČEZ Basketball Nymburk a BC Žalgiris Kaunas
Nachtigalová, Petra ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komparace marketingových koncepcí basketbalových klubů ČEZ Basketball Nymburk a BC Žalgiris Kaunas Cíle: Cílem práce je analýza stávajících marketingových koncepcí basketbalových klubů ČEZ Basketball Nymburk a BC Žalgiris Kaunas s ohledem na cílové skupiny, marketingové cíle, specifika sportovní reklamy a vhodnost jednotlivých částí marketingového mixu a jejich následná komparace. Na základě porovnání vytvoří návrhy pro zlepšení či změny stávajících marketingových koncepcí. Metody: Hlavní metodou práce je popisná analýza, dále se využívá osobního dotazování a komparace. Ze získaných dat je vytvořena analýza SWOT. Výsledky: Práce ukázala, že marketingová koncepce dvou klubů na stejné úrovni v dané zemi se může velmi lišit. A to zejména na základě historie, tradice, popularity sportu, vnějšího prostředí a sportovních cílů. Z komparace vyplývá, že marketingová koncepce klubu BC Žalgiris Kaunas je propracovanější a na vyšší úrovni. Analýza ukázala směry pro možné změny a zlepšení marketingových koncepcí obou klubů. Klíčová slova: marketing, marketingová koncepce, marketingový mix, sportovní reklama, basketbal
Návrh marketingové strategie nového produktu vybrané stavební společnosti
Valová, Aneta ; Čaputa, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce vytváří návrh marketingové strategie synergického stavebního produktu u vybrané společnosti. Pomocí teoretických poznatků je prováděn výzkum, jenž vymezuje hlavní směr a cílové segmenty marketingové strategie. Na základě těchto atributů jsou prováděny analýzy trhu, které vedou k mapování potencionálních příležitostí a rizik, jimiž je navržen proces uvádění nového stavebního systému Timbex na trh.
Návrh marketingové strategie zvoleného podniku
Hudcová, Ivana ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost podniku Vínko a jiné dobroty pomocí vytvoření nové marketingové strategie. Při vytváření nové strategie bude vycházeno z analyzování stávající strategie společnosti. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část vychází z teoretických východisek, druhá část je zaměřena na představení společnosti a analýzu současného stavu a v poslední návrhová část formuluje samotný návrh marketingové strategie vedoucí ke zvýšení zisku, získání nových zákazníků ale i udržení stávajících zákazníků.
Marketingová koncepce pro I. ČLTK Praha
Svoboda, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová koncepce pro I. ČLTK Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit marketingovou koncepci I. ČLTK Praha, která identifikuje současný i budoucí stav organizace, stanoví cíle organizace a strategie jejich dosažení, definuje marketingový mix a určí způsob implementace a kontroly stanovených strategií. Metody: V mojí práci jsem využil kombinaci kvalitativního a kvantitativního výzkumu. K definování výchozí situace jsem použil popisný výzkum, konkrétně techniku pozorování. K získání dalších údajů o situaci organizace jsem realizoval interview s manažery organizace. K hodnocení vnějších faktorů jsem uplatnil STEP analýzu. Kvantitativní výzkum představoval marketingový výzkum ve formě elektronického a písemného dotazování. Formulaci slabých a silných stránek klubu, příležitostí a hrozeb jsem uskutečnil pomocí SWOT analýzy, které jsem podrobil také konkurenci. Výsledky: V rámci diplomové práce byla vytvořena marketingová koncepce pro I. ČLTK Praha. Klíčová slova: Marketing, marketingová koncepce, marketingový mix, marketingový výzkum, sponzorování.
Komparace marketingových koncepcí basketbalových klubů ČEZ Basketball Nymburk a BC Žalgiris Kaunas
Nachtigalová, Petra ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komparace marketingových koncepcí basketbalových klubů ČEZ Basketball Nymburk a BC Žalgiris Kaunas Cíle: Cílem práce je analýza stávajících marketingových koncepcí basketbalových klubů ČEZ Basketball Nymburk a BC Žalgiris Kaunas s ohledem na cílové skupiny, marketingové cíle, specifika sportovní reklamy a vhodnost jednotlivých částí marketingového mixu a jejich následná komparace. Na základě porovnání vytvoří návrhy pro zlepšení či změny stávajících marketingových koncepcí. Metody: Hlavní metodou práce je popisná analýza, dále se využívá osobního dotazování a komparace. Ze získaných dat je vytvořena analýza SWOT. Výsledky: Práce ukázala, že marketingová koncepce dvou klubů na stejné úrovni v dané zemi se může velmi lišit. A to zejména na základě historie, tradice, popularity sportu, vnějšího prostředí a sportovních cílů. Z komparace vyplývá, že marketingová koncepce klubu BC Žalgiris Kaunas je propracovanější a na vyšší úrovni. Analýza ukázala směry pro možné změny a zlepšení marketingových koncepcí obou klubů. Klíčová slova: marketing, marketingová koncepce, marketingový mix, sportovní reklama, basketbal
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Slámová, Pavla ; Pospíšilová, Vendula (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování marketingové strategie pro společnost nově vstupující na trh služby privátní letecké dopravy. Tato práce předkládá obecné principy a strukturu marketingové koncepce a strategie, které aplikuje na vybranou společnost. Prvotním cílem práce je provést analýzu vnějšího a vnitřního prostředí nově založené společnosti, uskutečnit analýzu konkurence a vyvodit tržní potenciál v daném oboru. Dalším úkolem je identifikace zákazníka a jeho požadavků, výběr cílových segmentů a porovnání potřeb klientů s možnostmi a potenciálem společnosti. Na základě provedeného marketingového průzkumu budou stanoveny kvantifikované marketingové cíle pro budoucí období a předloženy jednotlivé strategie k jejich dosažení. Součástí vytvářené strategie bude také odhad budoucích zisků vyplívající ze stanovených marketingových cílů a koncept kontrolních činností a úkonů, které umožní průběžnou kontrolu plnění marketingového plánu. Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii, která se stane součásti řízení společnosti a jejich podnikatelských aktivit.
Marketingová strategie podniku
Hrebenyk, Yanina ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na charakteristiku marketingové strategie podniku. První část práce se zabývá teoretickými poznatky o marketingu, jeho koncepcí, strategií a plánování, a také strategickými marketingovými procesy. Pro návrh a realizaci marketingové strategie jsou zde také detailně popsány nejdůležitější marketingové analýzy tj. marketingový mix, marketingová komunikace, marketingové prostředí a SWOT analýza. V druhé části diplomové práce je představena cestovní agentura MOVAMI s.r.o., její aktivity a celkový stav z pohledu marketingové koncepce. Tato část zkoumá každou analýzu zvlášť pro lepší pochopení současné pozice agentury na trhu cestovního ruchu. Třetí část práce prezentuje shrnutí výsledků všech provedených analýz a návrh nové vylepšené marketingové strategie pro cestovní agenturu MOVAMI s.r.o.
Návrh změny marketingového mixu pro rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Bartolšic, Roman ; Peprla, Oldřich (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je vytvořit návrhy pro zvýšení konkurenceschopnosti a postavení podniku na trhu restaurací s rychlým občerstvením. Součástí práce je v její první části také teoretický úvod do dané problematiky. Klíčovou součástí práce je poté analýza stávající situace podniku na trhu a zhodnocení dosavadní marketingové strategie, ze které poté vychází návrh strategie nové, respektive konkrétních kroků k jejímu uvedení do praxe.
Návrh marketingového mixu
Majerová, Oldřiška ; Veselý, Petr (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou optimalizace stávajícího marketingového mixu v Cukrárně u Bílků. Na základě vybraných marketingových analýz je podán návrh na úpravu marketingového mixu, prostřednictvím něhož se zvýší spokojenost zákazníků, posílí tržby a zvýší konkurenceschopnost podniku na místním cukrářském trhu.
Elektronický obchod firmy
Elčknerová, Lenka ; Kocichová, Jana (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozšířením a zkvalitněním působení firmy na poli internetového prodeje, jak na velkoobchodní, tak na maloobchodní úrovni. Řeší dílčí cíle celého projektu, a to například analyzování současného stavu elektronického obchodu firmy, analýzu počínání si konkurence v této oblasti a návrh budoucího stavu. První část je zaměřena na teoretický úvod do problematiky. Druhá část specifikuje hlavní vizi firmy a analyzuje její současnou situaci. Třetí část popisuje realizaci celého podnikatelského záměru a návrh na budoucí vývoj internetového prodeje z pohledu vybrané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.