|
Návrh změny marketingového mixu pro rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Bartolšic, Roman ; Peprla, Oldřich (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je vytvořit návrhy pro zvýšení konkurenceschopnosti a postavení podniku na trhu restaurací s rychlým občerstvením. Součástí práce je v její první části také teoretický úvod do dané problematiky. Klíčovou součástí práce je poté analýza stávající situace podniku na trhu a zhodnocení dosavadní marketingové strategie, ze které poté vychází návrh strategie nové, respektive konkrétních kroků k jejímu uvedení do praxe.
|
| |
|
Návrh změny marketingového mixu pro rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Bartolšic, Roman ; Peprla, Oldřich (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je vytvořit návrhy pro zvýšení konkurenceschopnosti a postavení podniku na trhu restaurací s rychlým občerstvením. Součástí práce je v její první části také teoretický úvod do dané problematiky. Klíčovou součástí práce je poté analýza stávající situace podniku na trhu a zhodnocení dosavadní marketingové strategie, ze které poté vychází návrh strategie nové, respektive konkrétních kroků k jejímu uvedení do praxe.
|
| |