Název: Návrh změny marketingového mixu pro rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Překlad názvu: Proposal of Marketing Mix Change to Increase the Competitiveness of Company
Autoři: Bartolšic, Roman ; Peprla, Oldřich (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; hodnota; hodnotový řetězec; konkurenceschopnost; Marketing; marketingová koncepce; marketingová strategie; marketingový mix; produkt; propagace; competitiveness; Marketing; marketing conception; marketing mix; marketing strategy; price; product; promotion; value; value chain

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/60734

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-254274


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-20, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet