Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové komunikačné nástroje v podniku Shape It Up s.r.o. Nitra
Gažiová, Michaela
Gažiová, M. Marketingové komunikační nástroje v podniku Shape It Up s.r.o Nitra. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2020. Cílem bakalářské práce je vylepšení marketingové komunikace za pomoci jejích nástrojů a zefektivnění využití těchto nástrojů v podniku Shape It Up Nitra. Teoretická část popisuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace a také charakteristiku marketingu služeb. Prostřednictvím vybrané metodiky v bakalářské práci je v praktické části ANALY-zované vnější a oborové prostředí, s cílem definovat postavení podniku a vlivy na jeho fungování. V této části jsou také zkoumány i silné a slabé stránky, jakož i příležitosti a hrozby podniku. Návrhová část obsahuje alternativy pro zefektivnění využití nástrojů marke-tingové komunikace, sloužících pro vylepšení propagace podniku
Marketingová strategie golfového resortu Golf Resort Černý Most a.s.
Gruber, Jan ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii golfového resortu na Černém Mostě. Na základě metod SWOT analýzy, STEP analýzy, analýzy konkurence a hloubkového interview přináší práce analýzu vnějšího a vnitřního prostředí resortu. Přínosem mé bakalářské práce jsou doporučení na zlepšení marketingové strategie golfového areálu v konkurenčním prostředí.
Návrhy na zdokonalení marketingových strategií zařízení pro regeneraci a rekondici v konkurenčních podmínkách Středního Povltaví
Čmakalová, Hana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových strategií fitness a rekondičních center v konkurenčním prostředí oblasti Středního Povltaví, která je prováděna pomocí jednotlivých metod: PEST analýza, SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčních sil, Poziční mapa a využití dotazníkového šetření a hloubkového interwiev s manažery vybraných fitness center. Na základě těchto metod jsou porovnány marketingové strategie dvou rekondičních a regeneračních zařízení: Multifunkčního centra Štěchovice a Sportovní haly Davle. Přínosem bakalářské práce je doporučení na zlepšení provozu fitness center v dané oblasti. Klíčová slova marketing, konkurence, marketingová strategie, marketingový mix, marketing služeb
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra
Kejvalová, Elena ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra Cíle: Hlavním cílem této práce je získat informace o spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra prostřednictvím marketingového výzkumu a na jeho základě vypracovat analýzu, ze které se vyvodí závěry a případná další doporučení pro vedení daného sportovního centra. Metody: V této práci byla využita kvalitativní metoda marketingového výzkumu, konkrétně formou dvou rozhovorů - první s manažerem centra a druhý se dvěma recepčními, a dále pak skryté pozorování ve sportovním centru. Také byla použita kvantitativní metoda v podobě elektronického dotazníku, který vyplnilo 136 zákazníků sportovního centra. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že sportovní centrum je mezi zákazníky velmi oblíbené, ale stále tu je ještě pár věcí, které by se daly zlepšit. Výsledkem práce je i návrh možných zlepšení, která by mohla vést ke zvýšené návštěvnosti sportovního centra během méně oblíbených dnů a hodin, učinit zákazníky ještě o něco spokojenějšími a zároveň zvýšit celkové příjmy. Klíčová slova: marketing, spokojenost zákazníků, sportovní služby, sportovní marketing, 7C, marketing služeb
Využití marketingu v podniku s ubytovacími službami
Kadubec, Karel ; Výchorec, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Základním předmětem této bakalářské práce „Využití marketingu v podniku s ubytovacími službami“ je provedení analýzy současného stavu marketingové stránky podniku a za použití vhodných nástrojů návrh vhodného marketingového řešení pro zefektivnění marketingové situace apartmánu. Smyslem je analyzovat současný stav marketingového řešení Apartmánu Magura 37 - DONOVALY a na základě výstupů provedených analýz navrhnout opatření, které zajistí udržení stávajících zákazníků, ale především přilákají potencionální zákazníky a zvýší povědomí o apartmánu.
Spokojenost zákazníků
Němec, Filip ; Sehnal, Stanislav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zhodnocení spokojenosti zákazníků vybrané restaurace za pomoci Porterovy analýzy, SWOT analýzy, analýzy marketingového mixu, shlukové a regresní analýzy a testu kontingence a návrh opatření, která povedou ke zlepšení její úrovně. Práce se dělí na tři základní části - teoretickou, analytickou a návrhovou. První část popisuje teoretická východiska v oblasti spokojenosti zákazníka. Například to, jak se spokojenost měří a jak se zákazník chová. Následná analytická část se zaměřuje na vyhodnocení spokojenosti zákazníků dané restaurace a interpretaci výsledků. V poslední části práce jsou vzhledem k výsledkům analýz navržena nová opatření, která povedou ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků restaurace.
Marketingový plán Městského kina ve Slaném
Kyclt, Lukáš ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro Městské kino ve Slaném. První část je zaměřena na teoretický základ ke zvoleném tématu. Praktická část práce představuje samotné kino, analyzuje jeho marketingový mix, vnější a vnitřní prostředí a je vytvořena SWOT analýza. Součástí práce je i marketingový výzkum a následně jsou na základě SWOT analýzy a marketingového výzkumu vytvořena doporučení a akční plán.
Marketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou
Nedvídková, Iva ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou včetně porovnání zjištěných skutečností s teoretickými poznatky. Na základě porovnání je cílem práce navrhnout doporučení pro změny marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou, které by pro ni mohly být přínosné v následujících sezónách. Metody: Stěžejní metodou sběru dat jsou rozhovory vedené osobně a telefonicky s vedením lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou a s jejími zákazníky. Dále je v práci použita SWOT analýza ke zhodnocení vnějších i vnitřních stránek lyžařské školy. Výsledky: Při analýze marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou bylo zjištěno nedostatečné využívání některých částí marketingového mixu, jako jsou například balíčky služeb a programy. Výsledky rozhovorů ukázaly zájem zákazníků o vytvoření balíčků služeb, které by vyžadovaly i rozšíření spolupráce lyžařské školy s dalšími subjekty. Jako nedostatečné se ukázalo i portfolio produktů, materiální vybavení a komunikace lyžařské školy na internetu nebo ve formě propagace na svahu. Nejlépe vyšla v marketingovém mixu...
Konkurence ve vybraných sportovních centrech v regionu
Šafránek, David ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Konkurence ve vybraných sportovních centrech v regionu Cíl: Analýza a porovnání marketingových aktivit vybraných sportovních center působících v Kolíně. Data získaná z marketingového výzkumu posloužila pro analýzu konkurenčního prostředí v regionu a dále také k vytvoření a navržení opatření, která povedou ke zlepšení marketingové činnosti a zlepšení konkurenceschopnosti vybraných sportovních center. Metody: Pro analýzu konkurenčního prostředí v Kolíně byla využita PEST analýza a SWOT analýza. Marketingový výzkum byl proveden pomocí kvalitativní techniky hloubkového interview s manažery vybraných sportovních center. Výsledky: Výsledky analýzy konkurenčního prostředí Kolín dokazují nutnost využívání marketingových nástrojů k provozu fitness center. Bylo zjištěno, že konkurence mezi vybranými fitness centry je velmi intenzivní. Marketingové aktivity napomáhají odlišit se od konkurence a zvýšit klientskou základnu. Výsledky analýzy potvrdily, že zkoumaná fitness centra dostatečně nevyužívají marketingových nástrojů a mají v tomto směru velké rezervy. Klíčová slova: konkurence, marketing, marketingový mix, marketing služeb, fitness centrum
Konkurence fitnesscenter v oblasti Praha- západ a loajalita jejich zákazníků
Čmakalová, Hana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Havrdová, Jana (oponent)
Název: Konkurence fitness center v oblasti Praha - západ a loajalita jejich zákazníků Cíl: Cílem práce je zanalyzovat konkurenční prostředí za pomoci marketingového mixu vybraných fitness center v oblasti Prahy - západ a prozkoumání zákaznické loajality k jednotlivým sportovním zařízením. Výsledky z marketingového výzkumu budou hlavním podkladem pro analýzu konkurenceschopnosti v dané oblasti a pro následné navržení vhodných východisek ke zdokonalení pro jednotlivá fitness centra. Metody: PEST analýza SWOT analýza Porterova analýza konkurenčních sil Marketingový výzkum: - kvalitativní - hloubkové interview - kvantitativní - dotazníkové šetření Výsledky: Výsledky výzkumu potvrdily, že konkurenční prostředí Praha - západ je poměrně intenzivní a rozděluje se do několika menších konkurenčních skupin vzhledem k dopravní infrastruktuře. Jednotlivá fitness centra vidí svou největší konkurenci v blízkém okolí (zhruba do 10 km). Pro zákazníky v této oblasti jsou důležité především dostupnost a cena, od kterých se odvíjí i loajalita zákazníků. Klíčová slova: marketing, konkurence, marketingový mix, marketing služeb, sportovní služby, kvalita služeb, loajalita zákazníka, fitness centrum

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.