Název:
Marketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou
Překlad názvu:
Marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou
Autoři:
Nedvídková, Iva ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou včetně porovnání zjištěných skutečností s teoretickými poznatky. Na základě porovnání je cílem práce navrhnout doporučení pro změny marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou, které by pro ni mohly být přínosné v následujících sezónách. Metody: Stěžejní metodou sběru dat jsou rozhovory vedené osobně a telefonicky s vedením lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou a s jejími zákazníky. Dále je v práci použita SWOT analýza ke zhodnocení vnějších i vnitřních stránek lyžařské školy. Výsledky: Při analýze marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou bylo zjištěno nedostatečné využívání některých částí marketingového mixu, jako jsou například balíčky služeb a programy. Výsledky rozhovorů ukázaly zájem zákazníků o vytvoření balíčků služeb, které by vyžadovaly i rozšíření spolupráce lyžařské školy s dalšími subjekty. Jako nedostatečné se ukázalo i portfolio produktů, materiální vybavení a komunikace lyžařské školy na internetu nebo ve formě propagace na svahu. Nejlépe vyšla v marketingovém mixu...Title: Marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou Objectives: The aim of the diploma thesis is to analyse marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou. The analysis includes comparison of given information with theoretical acknowledgement. The aim of the diploma thesis is to recommend some changes of marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou that could be helpful in following seasons according to the given comparison. Methods: The main method of collecting data needed for this diploma thesis is an interview. Interview was given personally and via mobile phone by management of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou and by ski school's customers. There is also SWOT analysis provided in the diploma thesis, where internal and external factors of Classic Ski School are being evaluated. Results: While analysing the marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou, an insufficient usage of some parts of marketing mix - for ex. Packages, Programming - was found out. Interview has shown that customers are interested in buying packages of services. Additional partnership would be required for creating these packages. There were other parts of marketing mix shown as insufficient - portfolio of current products, physical evidence and...
Klíčová slova:
marketing; marketing služeb; marketing sportu; marketingový mix; SWOT analýza; marketing; marketing mix; marketing of services; sport marketing; SWOT analysis