Název: Marketingová strategie golfového resortu Golf Resort Černý Most a.s.
Překlad názvu: Marketing Strategy of Golf Resort - Golf Resort Černý Most a.s.
Autoři: Gruber, Jan ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; marketing služeb; marketingová strategie; marketingový mix; competition; marketing mix; marketing of services; marketing strategy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/51049

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-479699


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet