Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Role informačního centra v marketingu destinace cestovního ruchu
Hrychová, Tereza ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vybraného turistického informačního centra a jeho rolí v marketingu destinace cestovního ruchu. Hlavním cílem je určit, jak uživatelé informační centrum a jeho služby vnímají, a navrhnout možná zlepšující opatření. Teoretická část vysvětluje základní pojmy a definice jako např. cestovní ruch, informační služby, marketing destinace a turistické informační centrum a jeho činnosti. Dále stručně popisuje aktivity Asociace turistických informačních center České republiky. Další kapitola se zabývá CzechTourism, příspěvkovou organizaci Ministerstva pro místní rozvoj, jejímž cílem je vytvářet a propagovat pozitivní obraz České republiky jako země vhodné pro cestovní ruch. Praktická část je zaměřena na vybrané informační centrum CzechTourism a popisuje ho z hlediska poskytovaných služeb, personálu a vybavení. Poté jsou představeny výsledky dotazníkového šetření mezi uživateli informačního centra. Poslední kapitola obsahuje závěrečné zhodnocení informačního centra a navrhuje několik doporučení, která by mohla vést k větší spokojenosti uživatelů. [Autorský abstrakt]
Rozvoj cestovního ruchu v Třebíči a jeho dopad na podnikání v dané oblasti
Žamberská, Šárka ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Rozvoj cestovního ruchu v Třebíči a jeho dopad na podnikání v dané oblasti.“ se zabývá posouzením podmínek pro rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti města Třebíč. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické práci jsou popsány základní teoretické poznatky z oblasti marketingu v cestovním ruchu. Analytická část se věnuje posouzení současného stavu Třebíče, zahrnuje možnosti financování a stručný popis potenciálu města. Výstupem práce jsou návrhy na rozvoj cestovního ruchu v Třebíči, s tím související zvýšení konkurenceschopnosti regionu a rozvoj podnikatelských aktivit v této oblasti.
Marketingový mix města Velké Meziříčí
Pelikánová, Adéla ; Remerová, Jana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Marketingový mix města Velké Meziříčí“ se zabývá vypracováním marketingového mixu a navržením turistických produktů destinace cestovního ruchu. Předpokladem pro vytvoření marketingového mixu je provedení SWOT analýzy, analýzy konkurence a analýzy poptávky. Na základě těchto výsledků jsou stanoveny vize a cíle destinace a návrhy jednotlivých produktů cestovního ruchu. V závěrečné části je aplikován marketingový mix na konkrétní produkt.
Městské karty jako nástroj veřejné správy a politiky cestovního ruchu
Škardová, Lucie ; Kouba, Vojtěch (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá městskými kartami. Zkoumá dva druhy těchto karet -- městské karty pro rezidenty, které slouží jako nástroj veřejné správy, a městské karty pro turisty, jež fungují jako nástroj politiky cestovního ruchu. V posledních letech lze pozorovat vzrůstající poptávku po těchto kartách, zejména po turistických a zážitkových. Práce se zabývá jejich deskripcí a využitím. Práce se věnuje také konkrétnímu příkladu zážitkové a turistické karty Taborcard. Popisuje její vznik a fungování.
Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor
KOLÁŘOVÁ, Ivana
Diplomová práce se zabývá analýzou podmínek, aktuální nabídky a poptávky po službách cestovního ruchu města a regionu Tábor. Nedílná část práce spočívá také ve formulaci návrhů pro podporu propagace a návštěvnosti cestovního ruchu v destinaci. Analytická část práce je zaměřena na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí destinace, SWOT analýzu a analýzu řízení destinace. V závěrečné části práce je stanoven návrh nového destinačního marketingu města a regionu Tábor.
Destinační management a jeho praktická aplikace v oblasti Pece pod Sněžkou
Černá, Karolína ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Kouba, Vojtěch (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnocení destinačního managementu v konkrétní české destinaci. Východiskem práce je teoretická část, která představuje problematiku destinačního managementu, hlavní funkce a aktivity. Teoretický přístup je následně aplikován na destinaci Pec pod Sněžkou v praktické části. Ta začíná situační analýzou místa. Následně jsou popsány hlavní subjekty a představena forma spolupráce mezi nimi a hlavní výsledky jejich aktivit. Na závěr je zhodnocena úroveň destinačního managementu v destinaci a navrženy doporučení do budoucna.
Marketingová komunikace agentury CzechTourism - internetový marketing DCR
Soukupová, Tereza ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Sedláček, Jiří (oponent)
Teoretická část práce zahrnuje základní pravidla marketingu, zasazená do kontextu cestovního ruchu pomocí marketingu konkurenceschopné destinace, a internetového marketingu. Druhá a třetí kapitola přibližuje roli organizace CzechTourism v cestovním ruchu České republiky. Popisuje marketingové plány CzechTourism, včetně marketingové kampaně na podporu domácího cestovního ruchu. V závěrečné kapitole se práce orientuje na internetový marketing prostřednictvím základní analýzy úvodní stránky portálu domácího cestovního ruchu v České republice www.kudyznudy.cz.
Výjezdový cestovní ruch segmentu mladých Čechů (18-34 let) do Německa
Kylarová, Markéta ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Sršeň, Radim (oponent)
Diplomová práce se zabývá výjezdovým cestovním ruchem mladých Čechů do Německa. Teoretická část je věnována problematice marketingového řízení destinace cestovního ruchu a charakteristice segmentu mladých. Praktická část se zabývá potenciálem Německa jako destinace cestovního ruchu mladých lidí z České republiky a představuje výsledky provedeného empirického šetření na poptávku po destinaci Německu mezi zástupci cílové skupiny.
Efektivita marketingové komunikace národních centrál cestovního ruchu na příkladu italského Enitu
Došlá, Ilona ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Jíšová, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá propagací destinace Itálie na trhu cestovního ruchu v České republice. Cílem práce je zjistit jak je agentura ENIT aktivní v rámci propagace destinace Itálie na českém trhu. Teoretická část práce vymezuje pojem destinace cestovního ruchu a zabývá se managementem a marketingem destinace. Prakticka část se zaměřuje na Italskou Národní Agenturu pro Cestovní Ruch (ENIT) a její komparaci se společností Trentino Marketing S.p.A.. Hlavní součástí práce je vlastní výzkum marketingových aktivit obou subjektů, který je založen na analýze interních nebo veřejně dostupných informací.
Marketingová studie vybrané destinace
Nevrlá, Kateřina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou studii destinace Praha a jejím cílem je analýza a zhodnocení potenciálu pro rozvoj cestovního ruchu v Praze a jeho využití v marketingu Prahy jako destinace cestovního ruchu. Práce seznamuje se základními pojmy marketingu destinace cestovního ruchu - definuje marketingovou analýzu, segmentaci trhu, marketingovou strategii, marketingový mix a realizační plán spolu s kontrolou. Obsahuje analýzu marketingového prostředí Prahy, primární a sekundární nabídku destinace, identifikaci hlavních konkurentů, výsledky marketingových výzkumů mezi návštěvníky a představuje základní nástroje marketingového mixu destinace Praha. Na základě zjištěných skutečností jsou následně formulovány návrhy a doporučení pro marketingové aktivity destinace a zlepšení současné situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.