Název: Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor
Překlad názvu: Destination management and marketing of the tourism in the town Tábor
Autoři: KOLÁŘOVÁ, Ivana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; destinační management; marketing destinace; marketingový výzkum; samospráva; soukromý sektor; Tábor; destination management; destination marketing; marketing research; private sector; self-gouvernment; tourism; Tábor
Citace: KOLÁŘOVÁ, Ivana. Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/37779

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-187823


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-06-04, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet