Název: Efektivita marketingové komunikace národních centrál cestovního ruchu na příkladu italského Enitu
Překlad názvu: Effectiveness of marketing communication of the national tourist boards by example of ENIT
Autoři: Došlá, Ilona ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Jíšová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: destinace; management destinace; marketing destinace; turistická centrála; destination; destination management; destination marketing; tourism board

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33335

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124541


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet