Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika mentorství v navazujícím magisterském studiu Intenzivní péče
Škardová, Lucie ; Zvoníčková, Marie (vedoucí práce) ; Kočí, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou mentorství v navazujícím oboru Intenzivní péče. Cílem práce bylo zjistit, jaké představy mají mentorky odborné praxe v oboru Intenzivní péče o plnění své role, proč oslovené sestry roli mentorky zastávají. Co a jak ovlivňuje jejich přístup v mentorství. Jak by bylo možné zefektivnit přístup k sestrám mentorkám a tím ovlivnit budoucí podobu odborné praxe. Aby bylo možné proniknout do zkoumané problematiky, byl výzkum prováděn formou kvalitativního výzkumu. Ke sběru dat byly použity polostrukturované rozhovory s osmi sestrami, které působí jako mentorky odborné praxe v oboru Intenzivní péče a pracují na Klinice anesteziologie a resuscitace ve Fakultní nemocnici Královské Vinohrady s různou délkou praxe a stupněm vzdělání. Pro interpretaci dat byla použita interpretativní fenomenologická analýza. Na základě provedeného výzkumu bylo zjištěno, že oslovené mentorky svojí roli vykonávají zodpovědně, ale chybí jim motivace k sebevzdělávání v oblasti mentoringu. Jejich snahou je dovést svěřené studenty k závěrečné praktické zkoušce vybavené co největším množstvím praktických dovedností, ale nepociťují dostatek podpory ze strany zaměstnavatele ani vedení fakulty. Zároveň nemají dostatečně vymezenou svou roli mentorky v navazujícím magisterském oboru Intenzivní péče. Z...
Marketingová komunikace firem prostřednictvím firemních periodik na příkladu časopisu ČiliChili.
Škardová, Lucie ; Groman, Martin (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá firemními časopisy, konkrétně těmi, které jsou zacíleny na zákazníky. Mezi zákaznická firemní periodika patří i vybraný časopis ČiliChili. Ten je v práci zkoumán z hlediska marketingové a mediální komunikace. Práce shrnuje historii a současnou situaci na poli firemních periodik, dostupnou literaturu a teorii. Metodickým východiskem práce je kvantitativní obsahová analýza a kvalitativní metoda - metoda orální historie. Analýza se zabývá převážně propojováním redakčního a marketingového obsahu. U časopisu je zkoumaná její redakční část - rozsah příspěvků, textu a obrazové struktury, témata, přítomnost marketingových nástrojů, jejich vyznění a podobně. Práce také zkoumá trendy časopisu od roku 2004 do roku 2016. Metoda rozhovoru s pamětníky doplňuje práci o jinak nedostupné informace. Výsledky kvantitativný analýzy jsou v závěru shrnuty společně s informacemi získanými rozhovory s pamětníky.
Městské karty jako nástroj veřejné správy a politiky cestovního ruchu
Škardová, Lucie ; Kouba, Vojtěch (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá městskými kartami. Zkoumá dva druhy těchto karet -- městské karty pro rezidenty, které slouží jako nástroj veřejné správy, a městské karty pro turisty, jež fungují jako nástroj politiky cestovního ruchu. V posledních letech lze pozorovat vzrůstající poptávku po těchto kartách, zejména po turistických a zážitkových. Práce se zabývá jejich deskripcí a využitím. Práce se věnuje také konkrétnímu příkladu zážitkové a turistické karty Taborcard. Popisuje její vznik a fungování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.