Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 73 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
Umění vyprávět a jeho využitelnost ve sbormistrovské praxi
Tichá, Johana ; Stříteská, Leona (vedoucí práce) ; Marešová, Jiřina (oponent)
Bc. Johana Tichá ABSTRAKT Práce se zabývá možnostmi využití vypravěčských technik v kontextu sborového života, a to specificky: při nácviku skladeb; při budování pevných mezilidských vztahů uvnitř sboru; a jako motivačního nástroje. V první části práce je rozebráno, proč je vyprávění důležité. Zohledněn je historický kontext i moderní poznatky. Druhá část práce se zabývá vypravěčskými technikami v kontextu sbormistrovské a sborové praxe. Hlavním zdrojem vypravěčské metodiky pro tuto část je platforma HeadGain, kterou založil David JP Phillips. Ve třetí části práce jsou více rozebrány možnosti využití vypravěčství ve sborovém prostředí. Čtvrtou částí práce je praktický výzkum, který pomocí dotazníkového šetření zjišťuje, zda je vypravěčství prospěšné pro sborové prostředí; a jestli je vhodným nástrojem ke sdílení interpretačních představ a informací o díle. Průzkum potvrzuje, že vypravěčství je pro sborové prostředí prospěšným elementem; a že je sboristy vnímáno jako efektivní technika ke sdílení relevantních informací o díle a sbormistrových interpretačních záměrů.
Zhodnocení současné marketingové komunikace vybraného podniku
OLBRICHOVÁ, Monika
Diplomová práce je zaměřena na podnik DUDÁK - Měšťanský pivovar Strakonice a.s. Cílem je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci zkoumaného podniku z hlediska vybraných faktorů a navrhnout případné změny. Primární data byla získána pomocí dotazníkového šetření, které probíhalo online formou. Jednalo se o kvantitativní metodu výzkumu s nepravděpodobnostním výběrem respondentů. Dotazník byl určen pro konzumenty piva, a tedy osoby starší 18 let. Otázky byly zaměřeny na marketingovou komunikaci obecně, a poté samozřejmě i přímo ve spojitosti s pivovarem Dudák. Výsledky sebraných dotazníků sloužily jako podklad pro vyhodnocení aktuální marketingové komunikace pivovaru. Na základě této analýzy byla navržena konkrétní opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace vybraného podniku.
Komunikace ve vybraném podniku
PROKEŠ, Tomáš
Cílem práce je analýza systému komunikace ve vybraném podniku a návrh změn pro zlepšení tohoto systému. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které se vztahují ke komunikaci, které jsou následovány procesem a členěním komunikace. V praktické části je nejprve provedena charakteristika zkoumaného podniku XY. Poté je analyzován současný stav komunikace ve vybraném podniku pomocí řízeného rozhovoru s manažerem. Tato část je následována dotazníkovým výzkumem. Při tomto výzkumu byl zjištěn pohled zaměstnanců na kvalitu a spokojenost s komunikací. Na základě výsledků zjištěných při výzkumu budou společnosti navrženy možné změny, které by pozitivně ovlivnily aktuální stav komunikace.
Vývoj komunikační strategie značky LaFormela od jejího založení do současnosti
Novák, Šimon ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
1 Anotace Bakalářská práce práce ,,Vývoj komunikační strategie značky LAFORMELA od založení do současnosti" je věnována analýze vývoje komunikační strategie značky LAFORMELA, založené v roce 2010 a v současnosti vedené duem designérů Miroslavou Kohutiarovou a Antonínem Soukupem. Hlavním cílem práce je analyzovat komunikační nástroje, které během sledovaného období mezi lety 2010 a 2018 značka začala používat. Autor tyto nástroje kriticky je hodnotí a navrhuje funkční řešení, které by využívání těchto nástrojů zefektivnilo. Práce se skládá z pěti kapitol. V první kapitole se autor věnuje definici termínů móda a fashion marketing. V druhé kapitole se zaměřuje na marketingovou teorii značky a aplikuje ji na značku LAFORMELA. Představuje její aspekty, které doplňuje SWOT analýzou a navazující maticí EFE. Ve třetí kapitole se zaměřuje na marketingový mix značky. Čtvrtá kapitola je věnována komunikační strategii značky. Autor v této kapitole definuje jednotlivé komunikační nástroje, které kriticky hodnotí, a doplňuje je milníky, které ve vývoji značky považuje za významné. V poslední kapitole autor na zkoumá výsledky obsahové analýzy a odpovídá na předem stanovené výzkumné otázky, které doplňuje komunikačním doporučením.
Marketingová komunikace města Plzně v souvislosti s kandidaturou na titul Evropské hlavní město kultury 2015
Vysloužilová, Kristýna ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza komunikačních aktivit města Plzně v souvislosti s kandidaturou na titul Evropského hlavního města kultury pro rok 2015. Podstatnou součástí je přiblížení problematiky place marketingu, zejména s využitím zahraniční literatury. Práce se věnuje také place brandingu a strategickému procesu marketingového plánování v této oblasti. Součástí je také popis podstaty projektu Evropského hlavního města kultury a jeho možného marketingového využití. Dále je přiblíženo začlenění projektu kandidatury na titul Evropského hlavního města kultury do dlouhodobého rozvoje města Plzně. A to především prostřednictvím analýzy strategických rozvojových dokumentů města. Zásadní je potom samotné posouzení komunikačních aktivit města ve stanoveném období, které je ohraničeno podáním přihlášky do soutěže o titul na podzim roku 2009 a dnem oficiálního udělení titulu Radou EU, tedy 19. květnem 2011. Toto období je v práci z důvodu významných změn v kompetencích i v přístupu ke komunikaci dále rozděleno na před vítězstvím a po vítězství v soutěži. V práci jsou analyzovány zvolené komunikační nástroje určené k propagaci kandidatury města na titul i koncept komunikační strategie navrhovaný v přihlášce do soutěže přímo pro rok 2015.
Možnosti distanční výuky českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Žáčková, Kateřina ; Hájková, Eva (vedoucí práce) ; Babušová, Gabriela (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na hledání možností distanční výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol. Cílem práce je podrobně se zabývat a zjišťovat, jak probíhá distanční výuka českého jazyka na 1. stupni základních škol, a jaká je úroveň osvojení učiva u žáků vzdělávajících se distanční formou studia. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá obecným pojednáním o základním vzdělání a vzdělávání. Dále stručně charakterizuje Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Poté podrobně rozebírá distanční vzdělávání, stručně vymezuje komunikační nástroje, a v závěru shrnuje předmět český jazyk a jeho vyučování. Praktická část obsahuje dvě výzkumná šetření, která jsou podrobně strukturována. Použita byla jak metoda kvalitativní, tak metoda kvantitativní. V prvním výzkumném šetření zjišťuje efektivitu distančního vzdělávání v českém jazyce na vybraných základních školách v konkrétních ročnících 1. stupně základních škol. Zároveň také charakterizuje práci učitele v on-line hodinách českého jazyka. Druhé výzkumné šetření zkoumá formou dotazníku to, jak probíhá distanční výuka českého jazyka na 1. stupni základních škol. Dotazníkové šetření vyplňují učitelé, kteří vyučují český jazyk na 1. stupni ZŠ v době nouzového stavu v České republice. Závěr...
Potenciál rozvoje Fair trade v České republice
Tlolková, Michaela
Tlolková, M., Potenciál rozvoje Fair trade v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Diplomová práce je zaměřena na fair trade v České republice. První část se za-bývá hlavními myšlenkami a principem fungování férového obchodu a jeho organi-zacemi, se způsobem certifikací a podmínkami jejich udělení. Podrobněji zkoumá fungování v českém prostředí a přibližuje principy a způsob začlenění fair trade do společenské odpovědnosti, komunikační nástroje, oblasti působení a nákupní zvyk-losti spotřebitelů. Průzkum sestává ze zdrojů, jako jsou výroční zprávy a veřejné průzkumy a dále hloubkové rozhovory se zaměstnanci organizací spjatých s fair trade v ČR. Dále je provedeno srovnání se zahraničními subjekty a pomocí marke-tingových a manažerských metod (SWOT, EFE a IFE matice, Ansoffova matice, Triple Bottom Line) jsou navrženy možnosti dalšího rozvoje fair trade, hlavně výchova bu-doucích odpovědných spotřebitelů (kampaň Fairtradové školy) a navržena další do-poručení, například stanovování SMART cílů a zpracování podrobnějších výročních zpráv.
Význam veľtrhov cestovného ruchu pre generáciu Y
Jánošová, Vanda
Spotřebitelské chování a tím i preference zákazníků vzhledem k různým nástrojům marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu se mění. Generace Y je jednou ze skupin nejsilněji ovlivňujících charakter současného trhu. Jsou přiblížené charakteristiky veletrhů jako komunikačního média a stanovené, jestli zodpovídají charakteristikám spotřebitelského chování generace Y. Na závěr praktické časti, po vyhodnocení dotazníkového průzkumu, jsou uvedeny a ekonomicky zhodnoceny možné návrhy a řešeni pro organizace v cestovním ruchu, proč by měli soustředit svou marketingovou komunikaci na generaci Y a jak ji mohou zaujmout svojí veletržní prezentací.
Návrh komunikační strategie pro značku Telstar
Krusberská, Daniela ; Žaludová, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
V této práci jsou aplikovány poznatky z oblasti marketingové komunikace a navrženy nástroje komunikačního mixu s využitím nových trendů jako součást konceptu komunikační strategie. Konečnému návrhu marketingové komunikace firmy předchází analýza obecného, oborového a vnitřního prostředí firmy a zhodnocení současného stavu.
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
SCHREIEROVÁ, Markéta
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací ve vybrané firmě s cílem navrhnout novou komunikační kampaň, která bude v souladu se současnými trendy v komunikaci. Cílem teoretické části je seznámení se s metodami, pojmy a nástroji marketingové komunikace. V praktické části je nejdříve stručně popsaná charakteristika vybrané firmy, kterou je cestovní kancelář Fischer a v další části je provedena analýza současných využívaných komunikačních nástrojů a situační analýza CK Fischer, které slouží jako podklad pro návrh komunikační kampaně. Komunikační kampaň je navrhnuta s ohledem na moderní přístupy v komunikaci a to včetně rozpočtu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 73 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.