Název: Návrh komunikační strategie pro značku Telstar
Překlad názvu: Proposal of Communication Strategy for Brand Telstar
Autoři: Krusberská, Daniela ; Žaludová, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota značky; komunikační nástroje; marketingová komunikace; Marketingový mix; model komunikace; povědomí o značce; značka; brand; brand awareness; brand equity; communication tools; marketing communication; Marketing mix; model of communication

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/189083

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-412964


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet