Název:
Zhodnocení současné marketingové komunikace vybraného podniku
Překlad názvu:
Assessment of the Current Marketing Communication of a Business Company
Autoři:
OLBRICHOVÁ, Monika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na podnik DUDÁK - Měšťanský pivovar Strakonice a.s. Cílem je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci zkoumaného podniku z hlediska vybraných faktorů a navrhnout případné změny. Primární data byla získána pomocí dotazníkového šetření, které probíhalo online formou. Jednalo se o kvantitativní metodu výzkumu s nepravděpodobnostním výběrem respondentů. Dotazník byl určen pro konzumenty piva, a tedy osoby starší 18 let. Otázky byly zaměřeny na marketingovou komunikaci obecně, a poté samozřejmě i přímo ve spojitosti s pivovarem Dudák. Výsledky sebraných dotazníků sloužily jako podklad pro vyhodnocení aktuální marketingové komunikace pivovaru. Na základě této analýzy byla navržena konkrétní opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace vybraného podniku. This diploma thesis is focused on the company DUDÁK - Měšťanský pivovar Strakonice a.s. The goal is to assess the current marketing communication of the business from a perspective of chosen factors and to propose prospective changes. Primary data was collected from an online-based questionnaire. It was a quantitative method of research with non-probability sampling. The questionnaire was made with beer drinkers in mind, thus persons older than 18. The questions were focused on marketing communication in general, some also concerning the Dudák brewery itself. Results of the collected questionnaires were used as a base for assessment of the brewery's current marketing communication. Based on this analysis, individual measures leading to improvement of market communication were proposed.
Klíčová slova:
komunikační nástroje; konzument piva; marketingová komunikace; pivovarnictví; primární data; beer consumers; brewing industry; communication tools; marketing communication; primary data Citace: OLBRICHOVÁ, Monika. Zhodnocení současné marketingové komunikace vybraného podniku. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/63949