Název: Zhodnocení současné marketingové komunikace vybraného podniku
Překlad názvu: Assessment of the Current Marketing Communication of a Business Company
Autoři: OLBRICHOVÁ, Monika
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační nástroje; konzument piva; marketingová komunikace; pivovarnictví; primární data; beer consumers; brewing industry; communication tools; marketing communication; primary data
Citace: OLBRICHOVÁ, Monika. Zhodnocení současné marketingové komunikace vybraného podniku. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/63949

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-518013


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet