Název:
Význam veľtrhov cestovného ruchu pre generáciu Y
Autoři:
Jánošová, Vanda Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Spotřebitelské chování a tím i preference zákazníků vzhledem k různým nástrojům marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu se mění. Generace Y je jednou ze skupin nejsilněji ovlivňujících charakter současného trhu. Jsou přiblížené charakteristiky veletrhů jako komunikačního média a stanovené, jestli zodpovídají charakteristikám spotřebitelského chování generace Y. Na závěr praktické časti, po vyhodnocení dotazníkového průzkumu, jsou uvedeny a ekonomicky zhodnoceny možné návrhy a řešeni pro organizace v cestovním ruchu, proč by měli soustředit svou marketingovou komunikaci na generaci Y a jak ji mohou zaujmout svojí veletržní prezentací.The customer behaviour and customer preferences towards the various marketing communication tools in the tourism sector are changing. Generation Y is one of the groups most capable of influencing the today’s market trends. The characteristics of trade fairs as a communication medium are explained and determined as relevant or irrelevant for the generation Y. At the conclusion of the practical part, the questionnaire is interpreted and possible solutions for tourism organizations, why to target their marketing communication on the generation Y, and how to possibly attract them with their marketing communication and the exhibition as a part of it, are suggested and economically evaluated.
Klíčová slova:
cestovní ruch; cílová skupina; generace Y; komunikační nástroje; marketing; marketingová komunikace; spotřebitelské chování; veletrhy; výstavy