Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam veľtrhov cestovného ruchu pre generáciu Y
Jánošová, Vanda
Spotřebitelské chování a tím i preference zákazníků vzhledem k různým nástrojům marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu se mění. Generace Y je jednou ze skupin nejsilněji ovlivňujících charakter současného trhu. Jsou přiblížené charakteristiky veletrhů jako komunikačního média a stanovené, jestli zodpovídají charakteristikám spotřebitelského chování generace Y. Na závěr praktické časti, po vyhodnocení dotazníkového průzkumu, jsou uvedeny a ekonomicky zhodnoceny možné návrhy a řešeni pro organizace v cestovním ruchu, proč by měli soustředit svou marketingovou komunikaci na generaci Y a jak ji mohou zaujmout svojí veletržní prezentací.

Viz též: podobná jména autorů
1 Janošová, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.