Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití HR marketingu při procesu náboru zaměstnanců ve společnosti GE Aviation Czech
Palečková, Lucie ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Pencová, Barbora (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl definovat HR marketingovou strategii společnosti GE Aviation Czech, a to za pomoci výzkumů provedených mezi zaměstnanci společnosti, studenty odborných technických SŠ a VŠ a monitoringu publicity společnosti a jejích konkurentů z hlediska lidských zdrojů. Teoretická část nejprve definuje podstatná HR marketingová východiska, která jsou následně rozvíjena prakticky v analytické části práce. Výsledkem je návrh takových marketingových aktivit a kanálů, které mohou významně přispět ke zvýšení efektivity náboru zaměstnanců ve společnosti. Definovaná HR marketingová strategie je doplněna o základní finanční rozdělení nákladů potřebných pro nastavení jednotlivých aktivit. Některé z nich byly v průběhu zpracování práce reálně implementovány, proto je práce doplněna o vyhodnocení jejich efektivity z hlediska návštěvnosti kariérních webových stránek a ohlasu jednotlivých kandidátů o zaměstnání ve společnosti.
Budování značky zaměstnavatele
Stroblová, Zuzana ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Gronychová, Gabriela (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat obecně aplikovatelný postup, jak značku zaměstnavatele ve společnosti budovat. Vychází z popisu reálného projektu budování značky zaměstnavatele konkrétní společnosti a hodnotí jeho proces. Práce je psána metodou případové studie a skládá se z části teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje trendům a změnám v přístupu vedení lidí, definuje Employer Branding a HR marketing. Popisuje, jak k budování značky zaměstnavatele přistupovat. Praktická část se věnuje samotnému procesu budování značky, popisuje výstupy projektu a projekt hodnotí. Závěrečná kapitola je věnována obecné aplikovatelnosti procesu budování značky zaměstnavatele a jeho slabým místům.
Budování značky zaměstnavatele a její analýza ve vybrané společnosti
Dáňová, Kateřina ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Malafová, Tereza (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na analýzu budování značky zaměstnavatele ve společnosti Heineken Česká republika. Cílem teoretické části je na základě zahraniční i české odborné literatury a tematických článků shrnout a popsat hlavní pojmy a přístupy týkající se problematiky budování značky zaměstnavatele. Praktická část bude zaměřena na analýzu employer brandingu ve společnosti Heineken Česká republika. Informace o budování značky zaměstnavatele ve společnosti budou zjišťovány prostřednictvím dotazníkového šetření a rozhovorů s jednotlivými důležitými aktéry společnosti, kteří hrají zásadní roli ve vytváření značky zaměstnavatele prostřednictvím interně i externě zaměřených aktivit. Závěrem bude vyhodnocení této problematiky, identifikace nedostatků a příležitostí a následné doporučení možných kroků ke zlepšení.
Návrh na zlepšení externího personálního marketingu podniku
Blahutková, Dana ; Hytychová, Kristýna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá externím marketingem z pohledu personalistiky. Cílem práce je odstranění nedostatků v oblasti externího marketingu podniku Gebauer a Griller Kabeltechnik, spol. s r.o. Teoretická část práce objasňuje pojmy z oblasti lidských zdrojů a popisuje metody, jimiž je podnik analyzován. V analytické části práce je popsána daná společnost a její současné nedostatky v zadaném tématu, pro jejichž zlepšení jsou uvedeny návrhy.
Personální marketing - Personální marketing se zaměřením na studenty a absolventy VŠ
Pompová, Dominika ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
RESUMÉ Charakter činností řízení lidských zdrojů se v dnešním rychle se měnícím prostředí stále rozšiřuje a prohlubuje, být dobrým zaměstnavatelem již nestačí, je nutné tuto devizu umět komunikovat směrem k potenciálním, současným zaměstnancům i veřejnosti. Předložená práce na základě analýzy dostupných pramenů shrnuje a doplňuje poznatky z oblasti personálního marketingu a budování značky dobrého zaměstnavatele, a prokazuje významné postavení personálního marketingu v oblasti řízení lidských zdrojů. Teoretická část práce se nejdříve soustředí na oblast personálního marketingu jako takového, dále se zaměřuje na specifické aktivity personálního marketingu směrem k cílové skupině studentů a absolventů vysokých škol. Praktická část práce popisuje přístup konkrétní organizace k personálnímu marketingu a aktivity dané organizace zacílené na skupinu studentů a absolventů vysokých škol. Praktická část se dále zabývá projektem nastavení spolupráce s vysokými školami, který jsem pro danou organizaci zpracovávala, popisem výsledků daného projektu a zhodnocením, jak daný projekt ovlivnil aktivity společnosti. Závěrem práce srovnává aktivity dané společnosti s běžnou praxí a odpovídá na otázku, zda úspěšnost personálního marketingu spočívá spíše v kvantitativním či kvalitativním přístupu k problematice. Klíčová slova...
Kariérní stránky
Málková, Eliška ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá kariérními stránkami společností, které spadají do oblasti personálního marketingu. Cílem práce je zanalyzovat kariérní stránky a na základě analýzy určit best practices. A následně podle best practices navrhnout nové kariérní stránky pro xPORT Business Accelerator VŠE.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Doubrava, Tomáš ; Heinz, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza personálního marketingu vybrané společnosti se zaměřením na studenty VŠ. V teoretické části je postupováno od vysvětlení obecných pojmů až ke konkrétním popisům využitých analýz. Po provedení všech analýz v praktické části jsou v závěru diplomové práce navrhnuta vhodná řešení ke zlepšení současné situace personálního marketingu vybrané společnosti s důrazem na segment studentů VŠ.
Personální marketing v centrech sdílených služeb
Svoboda, Tomáš ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem personálního marketingu v prostředí center sdílených služeb, a to zejména jeho externí částí v podobě získávání studentů a absolventů vysokých škol. Jejím hlavním cílem je navrhnout vylepšení strategie personálního marketingu konkrétní společnosti. K tomu účelu jsou v teoretické části definovány klíčové pojmy v oblasti personálního marketingu jako pověst zaměstnavatele a employer branding a také v oblasti center sdílených služeb neboli Shared Services Centers (SSC). Po definování toho pojmu je popsán sektor sdílených podnikových služeb v ČR, pro zdůvodnění jejich potřeby provádět efektivní personální marketing zaměřený na studenty a absolventy. V praktické části je provedeno zhodnocení současného přístupu společnosti k personálnímu marketingu analýzou jeho jednotlivých prvků a pomocí porovnání s konkurencí. Poté jsou na základě dotazníkového šetření mezi cílovými skupinami vyvozeny doporučení pro úpravu současné strategie HR marketingu zkoumané společnosti.
Získávání pracovníků do Call centra RWE
Popovičová, Jasmína ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Honsová, Pavlína (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat proces získávání zaměstnanců do Call centra RWE, prozkoumat zatím nevyužitý dílčí trh práce, identifikovat silné a slabé stránky obou těchto oblastí a navrhnout doporučení ke zlepšení stávající situace. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny pojmy a východiska týkající se problematiky získávání zaměstnanců. Praktická část obsahuje popis společnosti a aktuální situaci v oblasti získávání zaměstnanců. Dále je vyhodnocen průzkum mínění studentů, jehož jednotlivé části byly zaměřeny na zaměstnávání studentů, atraktivitu pozice operátora a RWE jako zaměstnavatele a hodnocení vizuálu náborové kampaně. V poslední části jsou formulovány silné a slabé stránky procesu získávání a navržena doporučení, která by napomohla k zlepšení tohoto procesu.
Možnosti využití sociálních sítí v řízení lidských zdrojů
Libertin, Daniel ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá internetovými sociálními sítěmi a způsoby jejich využití v řízení lidských zdrojů. Cílem práce je na základě obsahové analýzy sociálních sítí a vyhodnocení výzkumu mezi organizacemi v ČR formulovat doporučení k efektivnější aplikaci internetových sociálních sítí či jejich nástrojů v oblasti řízení lidských zdrojů. Vedle toho studie identifikuje potenciál využití jednotlivých internetových sociálních sítí v konkrétních personálních činnostech. Práce sestává z části teoretické a části analytické. V teoretické části jsou nejprve popsány sociální sítě jako celek a poté je předložena deskripce jednotlivých nejpoužívanějších sítí. Analytická část se skládá ze tří kapitol: první z nich představuje obsahovou analýzu potenciálu využití sociálních sítí v příslušných personálních činnostech, druhá kapitola přináší popis a analýzu výsledků výzkumu na téma využití sociálních sítí v personální praxi českých organizací, a třetí obsahuje srovnání výstupů obou analýz, na jehož základě jsou formulována doporučení k efektivnějšímu uplatnění sociálních sítí v HR. Ze srovnání výstupů obou analýz vyplynulo, že využití v praxi odpovídá potenciálu pouze v případě LinkedInu, který je zdaleka nejrozšířenější sociální sítí v českých organizacích. Druhou nejpoužívanější sítí je Facebook, míra jeho využití ovšem plně neodpovídá možnostem, které nabízí, což v ještě větší míře platí i o dalších sociálních sítích, zejména pokud jde o jejich uplatnění v náboru pracovníků a HR marketingu, které skýtá ze všech personálních činností nejvyšší potenciál. Mezi návrhy, které práce formuluje pro účely využití sociálních sítí v personální praxi organizací v ČR, tedy patří především větší diverzifikace těchto nástrojů v náboru a HR marketingu, vedoucí k možnostem oslovení různých typů uchazečů o zaměstnání a k budování zaměstnavatelské značky, či ověřování informací o uchazečích na rozličných sociálních sítích, tedy pomocí co nejvíce zdrojů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.