Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování značky zaměstnavatele
Stroblová, Zuzana ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Gronychová, Gabriela (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat obecně aplikovatelný postup, jak značku zaměstnavatele ve společnosti budovat. Vychází z popisu reálného projektu budování značky zaměstnavatele konkrétní společnosti a hodnotí jeho proces. Práce je psána metodou případové studie a skládá se z části teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje trendům a změnám v přístupu vedení lidí, definuje Employer Branding a HR marketing. Popisuje, jak k budování značky zaměstnavatele přistupovat. Praktická část se věnuje samotnému procesu budování značky, popisuje výstupy projektu a projekt hodnotí. Závěrečná kapitola je věnována obecné aplikovatelnosti procesu budování značky zaměstnavatele a jeho slabým místům.
Analýza managementu mateřské a rodičovské dovolené
Stroblová, Zuzana ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Tématem bakalářské práce je analýza programů řízení mateřské a rodičovské dovolené zaměstnanců třech firem z oblasti výroby, bankovnictví a telekomunikací. Zjistit účinnost, spokojenost a případné nedostatky těchto programů v péči o zaměstnance/kyně na mateřské nebo rodičovské dovolené, popřípadě navrhnout lepší nebo alternativní řešení. Práce je rozdělena na část teoretickou, kde jsou vysvětlené pojmy mateřská a rodičovská dovolená, dále nabízí přehled významných flexibilních forem práce a další možnosti, jak zajistit podporu péče o dítě ze strany zaměstnavatele. Praktická část analyzuje programy sledovaných firem, na základě průzkumu hodnotí tyto programy z pohledu zaměstnankyň a rovněž se zabývá problematikou návratu zaměstnankyň na trh práce a aktivního otcovství.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.