Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Loajalita návštěvníka k destinaci
Bražinová, Mariana
Cílem této diplomové práce je zhodnotit loajalitu návštěvníka k destinacím – Moravskoslezský a Jihomoravský kraj a následně formulovat doporučení pro destinační management a poskytovatele služeb cestovního ruchu. V literárním přehledu jsou vysvětleny pojmy související s danou problematikou a dále je provedena analýza současného stavu obou destinací. Poté je vyhodnocen primární marketingový výzkum, v rámci něhož bylo získáno 353 respondentů. Jsou identifikovány faktory kvality, které mají největší vliv na loajalitu návštěvníka. V závěru jsou destinace porovnány a na základě toho navržena doporučení pro zvýšení loajality k těmto krajům.
Využití nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců
Dostálová, Iveta ; Uhrová, Kamila (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců v konkrétní společnosti. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska dané problematiky. Analytická část je zaměřena na analýzu a popis současné situace v podniku. Součástí je také dotazníkové šetření. V návrhové části jsou představena konkrétní řešení vycházející ze získaných dat. Tyto změny povedou ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
Rehbergerová, Alice ; Cejpková, Veronika (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zaměstnanců a fluktuace ve výrobní sféře. Teoretická práce obsahuje literární rešerži daných témat, která jsou nezbytná pro vypracování praktické části diplomové práce. Ta se zabývá analýzou spokojenosti zaměstnanců z pohledu jejich ohodnocení a nabízených benefitů. Výzkum probíhá technikou dotazníkového šetření na jehož základě je analyzována stávající situace a jsou navrženy možné opatření a návrhy pro zvýšení spokojenosti a snížení fluktuace zaměstnanců společnosti.
Spokojenost a motivace zaměstnanců vybrané společnosti
Mikeš, Pavel ; Strnadová,, Michala (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Teoretická část práce pojednává o motivaci, jejím významu pro společnost a o celkové spokojenosti pracovníků. V praktické části je popsán současný stav ve společnosti za použití dotazníkového šetření. Následně se práce zaměří na vztah mezi mírou spokojenosti a charakteristikou zaměstnanců. V závěru jsou předloženy návrhy, které povedou jak ke zlepšení současné úrovně motivace a spokojenosti, tak sekundárně sníží fluktuaci zaměstnanců.
Výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Quierro, s.r.o.
Patka, Roman ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zákazníků. Cílem teoretické části je popis základních termínů a oblastí, které se k tématu vztahují. Blíže je definován pojem zákazník, jeho význam pro firmu, především význam jeho spokojenosti. Jsou popsány způsoby měření spokojenosti, analýza spokojenosti stávajících zákazníků, včetně analýzy zákazníků ztracených. Podána je stručná charakteristika firmy, v níž byl realizován výzkum. Výzkum byl koncipován jako smíšený. Kvantitativní výzkum provedený formou dotazníkového šetření ve výzkumném souboru, který tvořilo celkem 179 respondentů, byl doplněn o kvalitativní analýzu hodnocení spokojenosti zákazníků pomocí služby Heuréka. Na základě výsledků výzkumu je v závěru práce uvedeno doporučení pro firmu, v níž byl výzkum prováděn. Doporučení se týká vedle možností změny nabídky služeb a produktů, ale i způsobu realizace hodnocení spokojenosti zákazníků firmy.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Montšková, Kristýna ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Gottwaldová, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou pracovní spokojenosti zaměstnanců pražské pobočky společnosti XY. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je vymezeno téma pracovní spokojenosti, jednotlivé definice pracovní spokojenosti a vybrané teorie zabývající se touto problematikou. Praktická část je věnována představení společnosti XY, metodologickým aparátem, charakteristikou vzorku respondentů, kteří se výzkumu zúčastnili a samotnému zpracování a interpretací empirických dat. Práce má dva na sebe navazující cíle. Prvním cílem je zanalyzovat pracovní spokojenost zaměstnanců pražské pobočky společnosti XY pomocí dotazníkového šetření a na jehož základě sestavit návrhy na zlepšení. Druhým cílem je následné zhodnocení zavedených opatření pomocí rozhovorů s vedením a samotnými zaměstnanci společnosti XY po roce od provedení výzkumu za účelem zjištění dopadu výzkumu a faktu, jak jednotlivé realizované změny přispěly ke spokojenosti zaměstnanců.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Joukl, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Telefonica Czech a. s.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Zeman, Matěj ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Vodafone Czech Republic a. s.
Úloha franchisingu na trhu služeb
PEJSAROVÁ, Lenka
Diplomová práce je zaměřena na analýzu poskytovaných služeb cestovního ruchu a doplňkových služeb na příkladech franchisingových řetězců. Práce je aplikována na Českobudějovické pobočky franchisingových firem McDonald´s, Fruitisimo Café a Bushman. Cílem práce je zhodnocení současných služeb, jejich šíře, hloubky a vnímání nabídky stávajícími i potenciálními hosty či klienty, načrtnutí možných zlepšení služeb do budoucna vzhledem k aktuální situaci na trhu a návrh nového produktu na zpestření nabídky.
Aplikace metod hodnocení vztahů se zákazníky v Plzeňských městských dopravních podnicích, a.s.
Buchalová, Petra ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Stěžejním bodem diplomové práce jsou zákazníci a jejich spokojenost. Teoretická část se věnuje charakterizaci přístupu Řízení vztahů se zákazníky (CRM) a metodám hodnocení. Cílem diplomové práce je vytvoření dokumentovaného postupu pro hodnocení spokojenosti zákazníků a aplikace vybrané metody hodnocení. Naplněním tohoto cíle se zabývá část praktická, pro jejíž účely byla vybrána společnost Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. Vytvořený dotazník je aplikován na malý vzorek a práce je uzavřena vyhodnocením výsledků průzkumu a aplikovatelnosti dotazníku i dokumentovaného postupu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.