Název:
Úloha franchisingu na trhu služeb
Překlad názvu:
The Function of Franchise in the Service Market
Autoři:
PEJSAROVÁ, Lenka Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na analýzu poskytovaných služeb cestovního ruchu a doplňkových služeb na příkladech franchisingových řetězců. Práce je aplikována na Českobudějovické pobočky franchisingových firem McDonald´s, Fruitisimo Café a Bushman. Cílem práce je zhodnocení současných služeb, jejich šíře, hloubky a vnímání nabídky stávajícími i potenciálními hosty či klienty, načrtnutí možných zlepšení služeb do budoucna vzhledem k aktuální situaci na trhu a návrh nového produktu na zpestření nabídky.This thesis is focused on the analysis of provided tourism services and supplementary services on the examples of franchise chains. Thesis is applied to the branches of the franchise companies McDonald´s, Fruitisimo Café and Bushman in České Budějovice. The target is to evaluate actual services and perception of offers by guests, clients or potential guests, to make some new services suggestion for the future given to the current market situation and to design a new product for supply diversity.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; franchising; hodnocení spokojenosti; mystery shopping; trh služeb; franchising; market of services; mystery shopping; rating of satisfaction; survey Citace: PEJSAROVÁ, Lenka. Úloha franchisingu na trhu služeb. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24111