Název: Úloha franchisingu na trhu služeb
Překlad názvu: The Function of Franchise in the Service Market
Autoři: PEJSAROVÁ, Lenka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; franchising; hodnocení spokojenosti; mystery shopping; trh služeb; franchising; market of services; mystery shopping; rating of satisfaction; survey
Citace: PEJSAROVÁ, Lenka. Úloha franchisingu na trhu služeb. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24111

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-137244


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet