Název: Výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Quierro, s.r.o.
Překlad názvu: Research of Customers Satisfaction in Quierro, Ltd
Autoři: Patka, Roman ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; hodnocení spokojenosti; měření spokojenosti; stížnost; zákazník; complaint; customer; customer satisfaction; measurement of customer satisfaction; survey

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52745

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264526


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet