Název:
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Překlad názvu:
Analysis of the satisfaction of employees of Prague branch of company XY
Autoři:
Montšková, Kristýna ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Gottwaldová, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá analýzou pracovní spokojenosti zaměstnanců pražské pobočky společnosti XY. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je vymezeno téma pracovní spokojenosti, jednotlivé definice pracovní spokojenosti a vybrané teorie zabývající se touto problematikou. Praktická část je věnována představení společnosti XY, metodologickým aparátem, charakteristikou vzorku respondentů, kteří se výzkumu zúčastnili a samotnému zpracování a interpretací empirických dat. Práce má dva na sebe navazující cíle. Prvním cílem je zanalyzovat pracovní spokojenost zaměstnanců pražské pobočky společnosti XY pomocí dotazníkového šetření a na jehož základě sestavit návrhy na zlepšení. Druhým cílem je následné zhodnocení zavedených opatření pomocí rozhovorů s vedením a samotnými zaměstnanci společnosti XY po roce od provedení výzkumu za účelem zjištění dopadu výzkumu a faktu, jak jednotlivé realizované změny přispěly ke spokojenosti zaměstnanců.This thesis analyses the satisfaction of employees of the Prague branch of company XY. The work is divided into two parts, theoretical and practical. Job satisfaction is defined in the theoretical part. There are individual definitions of job satisfaction and selected theories dealing with this issue. The practical part is devoted to the presentation of XY, methodological apparatus and the characteristics of the sample of respondents who participated in the research. The processing and interpretation of the empirical data then follows. The work has two parallel goals. The first objective is to analyze the job satisfaction of employees of the Prague branch of XY. Their satisfaction is determined using a questionnaire and on the basis of a proposal of improvement. The second objective is to evaluate measures introduced through interviews with management and employees themselves XY year after the execution of the research. This allows an objective determination of the impact of the research and furthermore how each of the implemented changes contributed to employee job satisfaction.
Klíčová slova:
hodnocení spokojenosti; motivace zaměstnanců; pracovní spokojenost; pracovní výkon; analyze of job satisfaction; job satisfaction; motivation of employees; work performance
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38855