Název: Využití nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců
Překlad názvu: The Utilization of Internal Marketing for Increasing Employee Satisfaction
Autoři: Dostálová, Iveta ; Uhrová, Kamila (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: firemní kultura; hodnocení spokojenosti; HR marketing; interní marketing; lidské zdroje; marketing; motivace; motivace zaměstnanců; spokojenost zaměstnanců; corporate culture; evaluation of satisfaction; HR marketing; human resources; incentives; internal marketing; marketing; motivation of employees; satisfaction of employees

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192077

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-416853


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet