Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Montšková, Kristýna ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Gottwaldová, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou pracovní spokojenosti zaměstnanců pražské pobočky společnosti XY. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je vymezeno téma pracovní spokojenosti, jednotlivé definice pracovní spokojenosti a vybrané teorie zabývající se touto problematikou. Praktická část je věnována představení společnosti XY, metodologickým aparátem, charakteristikou vzorku respondentů, kteří se výzkumu zúčastnili a samotnému zpracování a interpretací empirických dat. Práce má dva na sebe navazující cíle. Prvním cílem je zanalyzovat pracovní spokojenost zaměstnanců pražské pobočky společnosti XY pomocí dotazníkového šetření a na jehož základě sestavit návrhy na zlepšení. Druhým cílem je následné zhodnocení zavedených opatření pomocí rozhovorů s vedením a samotnými zaměstnanci společnosti XY po roce od provedení výzkumu za účelem zjištění dopadu výzkumu a faktu, jak jednotlivé realizované změny přispěly ke spokojenosti zaměstnanců.
Analýza marketingového mixu společnosti MOIRA CZ a.s.
Montšková, Kristýna ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Gottwaldová, Zuzana (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat marketingový mix společnosti MOIRA CZ, a. s. v Prodejně termoprádla Florenc, jejíž hlavní činností je prodej funkčního prádla této značky. Analýza byla provedena především na základě prohlídky obchodu a skladových prostor, rozhovoru s jednateli firmy a marketingového výzkumu realizovaného prostřednictvím písemného dotazníku s osobním kontaktem přímo v Prodejně termoprádla Florenc. Práce byla rozdělena do dvou částí. V části teoretické byly popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu, tzv. "4P". Praktická část byla zaměřena na představení společnosti MOIRA CZ, a. s., popisu jednotlivých složek stávajícího marketingového mixu v Prodejně termoprádla Florenc, vyhodnocení marketingového výzkumu a návrhu na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.