Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Montšková, Kristýna ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Gottwaldová, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou pracovní spokojenosti zaměstnanců pražské pobočky společnosti XY. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je vymezeno téma pracovní spokojenosti, jednotlivé definice pracovní spokojenosti a vybrané teorie zabývající se touto problematikou. Praktická část je věnována představení společnosti XY, metodologickým aparátem, charakteristikou vzorku respondentů, kteří se výzkumu zúčastnili a samotnému zpracování a interpretací empirických dat. Práce má dva na sebe navazující cíle. Prvním cílem je zanalyzovat pracovní spokojenost zaměstnanců pražské pobočky společnosti XY pomocí dotazníkového šetření a na jehož základě sestavit návrhy na zlepšení. Druhým cílem je následné zhodnocení zavedených opatření pomocí rozhovorů s vedením a samotnými zaměstnanci společnosti XY po roce od provedení výzkumu za účelem zjištění dopadu výzkumu a faktu, jak jednotlivé realizované změny přispěly ke spokojenosti zaměstnanců.
Marketingová studie vybrané destinace
Gottwaldová, Zuzana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, zejména definice destinace podle různých hledisek a chápání destinace jako produktu, dále pak vymezení pojetí marketingu destinace od marketingového řízení, koncepce, analýzy a segmentace po marketingovou strategii, marketingový mix a závěrečnou fázi celého procesu, marketingovou kontrolu. Analytická část práce je věnována již konkrétně destinaci jižní Čechy, která je zde vymezena jako správní území Jihočeského kraje. Vychází se z obecné a ekonomické charakteristiky kraje a z charakteristiky cestovního ruchu založené na statistických datech. Následuje marketingová studie, jejíž struktura je založena na teorii marketingové koncepce definované v teoretické části práce. Na závěr jsou formulovány samotné návrhy na zlepšení a doporučení autorky práce vyplývající ze studia dostupných dokumentů, informací, statistik a provedených analýz.
Analýza marketingového mixu společnosti MOIRA CZ a.s.
Montšková, Kristýna ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Gottwaldová, Zuzana (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat marketingový mix společnosti MOIRA CZ, a. s. v Prodejně termoprádla Florenc, jejíž hlavní činností je prodej funkčního prádla této značky. Analýza byla provedena především na základě prohlídky obchodu a skladových prostor, rozhovoru s jednateli firmy a marketingového výzkumu realizovaného prostřednictvím písemného dotazníku s osobním kontaktem přímo v Prodejně termoprádla Florenc. Práce byla rozdělena do dvou částí. V části teoretické byly popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu, tzv. "4P". Praktická část byla zaměřena na představení společnosti MOIRA CZ, a. s., popisu jednotlivých složek stávajícího marketingového mixu v Prodejně termoprádla Florenc, vyhodnocení marketingového výzkumu a návrhu na zlepšení.
Analýza poptávky studentů vysokých škol po cestovním ruchu
Gottwaldová, Zuzana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Práce se zaměřuje na specifika poptávky studentů VŠ po cestovním ruchu a formulování doporučení poskytovatelům služeb tohoto oboru na základě analýzy souvislostí mezi odpověďmi. Práce obsahuje jak teoretická východiska, tak praktickou část, založenou na dotazníkovém šetření, zjišťující reálné požadavky, potřeby a motivy cílové skupiny.
Získávání a výběr zaměstnaců
Gottwaldová, Zuzana ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Čermáková, Tamara (oponent)
Cílem této práce bylo komplexní zpracování problematiky získávání a výběru pracovníků. Pracovníci ovlivňují fungování podniku, proto by každá organizace měla mít ucelený systém výběru a získávání pracovníků. Tato práce se skládá ze dvou částí. Obsahem první části jsou teoretické poznatky o metodách získávání a výběru pracovníků, jejich plánování, zdrojích a podmínkách jejich přijetí. V druhé části ? praktické je popsáno a analyzováno výběrové řízení prováděné personální agenturou Synergie Temporary help, s. r. o. Jde o výběrové řízení na pozici Logistický specialista. Jelikož na tuto pozici byla vybrána uchazečka ze Spojených států Amerických, je zde popsáno získávání cizinců z 3. zemí. Analýza efektivnosti tohoto výběrového řízení byla provedena na základě strukturovaných rozhovorů.

Viz též: podobná jména autorů
1 Gottwaldová, Zdenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.