Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba komunikační kampaně online služby Plechovkátor
Soural, Martin ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem této práce je vytvořit komunikační strategii, komunikační plán a plán komunikační kampaně pro novou online službu na výrobu customizovaných nápojů pro koncového zákazníka značky Plechovkátor. Splnění cíle je docíleno analýzou komunikačních mechanismů konkurence, analýzou cílové skupiny a následnou implementací poznatků z analýzy do komunikační strategie, komunikačního plánu a plánu vlastní komunikační kampaně. V této práci jsem navrhnul reálně využitelnou komunikační kampaň služby Plechovkátor pro rok 2016.
Úspěšné kampaně v boji za lidská práva
Kalousková, Lucie ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Kultová, Dana (oponent)
Význam nevládních organizací od druhé světové války neustále roste. Amnesty International je jednou z nejznámějších organizací, které se zabývají ochranou lidských práv, přičemž globálně se jí daří dokonce nastavovat a ovlivňovat lidskoprávní agendu. Diplomová práce analyzuje společné znaky tří vybraných úspěšných kampaní Amnesty International s cílem zjistit, jaké klíčové atributy mohou přispívat k dosažení cílů kampaní na podporu lidských práv.
Komparace komunikačních kampaní kandidátů v prezidentských volbách 2013.
Kultová, Dana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Přímá volba prezidenta je v České republice nový fenomén, který přinesl výzvu pro politický marketing. S prezidentskými kampaněmi neměla ČR prozatím zkušenost, a proto vyvstala řada očekávání, jak kandidáti předvolební komunikační kampaně uchopí. Práce se soustředí na předvolební kampaně kandidátů na prezidenta ČR 2013. Na základě teoretického rámce je ambicí práce analyzovat a porovnat kampaně kandidátů a následně vyhodnotit, zda právě ony hrály důležitou roli při prezidentských volbách a ovlivnily rozhodování voličů a s tím spojené výsledky voleb.
Marketingová komunikace malých a středních podniků
KOMZÁKOVÁ, Iva
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací malých a středních podniků. V teoretické části jsou definovány podmínky pro malé a střední podniky, následováno vysvětlením pojmů jako marketingový mix, marketingová komunikace a její nástroje, na které navazuje postup plánování a tvorby event-marketingové kampaně. V praktické části je představen zkoumaný podnik, jeho konkurence a marketingová komunikace organizace. Hlavní část práce pak popisuje návrh projektu pro daný podnik a jeho realizaci. Samostatná kapitola je věnována hodnocení a měření účinnosti event-marketingové kampaně.
Uvedení nové neziskové organizace na trh
Talácková, Jitka ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat trh mateřských škol v Kladně a zjistit, zda se na něm nachází místo pro novou mateřskou školu podle principů lesních mateřských škol. Teoretická část práce se zaměřuje na marketing neziskových organizací a jeho specifika. Dále se zabývá myšlenkou lesních mateřských škol, popisuje její historii, současnou situaci v ČR a podmínky pro založení tohoto alternativní konceptu předškolního vzdělávání v ČR. V praktické části je provedena analýza nabídky na trhu předškolního vzdělávání v Kladně, která je porovnána s demografickými údaji, resp. s poptávkou. Výzkum trhu zkoumá požadavky potencionálních zákazníků na mateřskou školu a odhaluje, zda by respondenti měli zájem o otevření lesní mateřské školy. Na základě výsledků výzkumu je definován návrh nové mateřské školy a popsána komunikační kampaň vhodná pro vstup dané mateřské školy na trh.
Tvorba efektivní komunikační kampaně
Hedrlínová, Alice ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá tvorbou efektivní komunikační kampaně. V teoretické části jsou představeny základní pojmy, jednotlivé prvky komunikačního mixu a postup při tvorbě komunikační kampaně. V poslední části teoretické části jsou možnosti měření efektivnosti. Praktická část se věnuje společnosti Snowhill a.s., která provozuje šest lyžařských areálů v České republice. V této části práce se čtenář dočte, jak probíhají komunikační kampaně těchto lyžařských středisek. Je zde pohled na dvě po sobě jdoucí sezony, které jsou následně porovnané. Čtenář se dozví, které aktivity jsou účinné a které nikoliv. Poslední část této bakalářské práce se věnuje návrhu možných doporučení pro budoucí sezony.
Marketingová komunikace zaměřená na seniory
Palková, Zuzana ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Matušinec, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá potenciálem českých seniorů pro marketingovou komunikaci. Na základě sekundárních i primárních výzkumů přibližuje základní charakteristické znaky spotřebitelského chování generace 55+, její vztah k reklamě a nastavení vhodného komunikačního mixu. V práci je také zanalyzován a následně zhodnocen praktický příklad marketingové kampaně na seniory firmy GlaxoSmithKline.
Marketingová komunikace obce
KOS, Martin
Cílem diplomové práce bylo na základě zjištění prioritních cílů obce sestavit komunikační kampaň a jejím prostřednictvím oslovit cílové skupiny a tím dosáhnout splnění identifikovaných cílů.
Uvedení nového výrobku společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. na trh
Krotil, Lukáš ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na kompletní analýzu společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. v kontextu s historií, současností a budoucím potenciálem. Hlavním cílem je nezávisle analyzovat a zhodnotit současný stav na trhu hořkých a bylinných nápojů, zjistit zda je na trhu prostor a poptávka po novém výrobku. Na základě výsledků z průzkumu trhu navrhnout směr pro společnost Becherovka a jejího majoritního vlastníka Pernod Ricard. Závěrem celé práce bude tvorba marketingového mixu a strategie pro nový produkt.
Marketingová komunikace společnosti Kofola a.s.
Šlemrová, Lucie ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Leitner, Šimon (oponent)
Cílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum a jeho prostřednictvím zjistit, jak působí marketingová komunikace nápoje Kofola na spotřebitele a následně doporučit možné marketingové aktivity k realizaci. Teoretická část práce bude věnována základním pojmům marketingové komunikace, novým trendům a marketingovému výzkumu. V praktické části bude představena společnost Kofola a.s., její marketingová komunikace a popsány komunikační kampaně za roky 2010-2012. Praktickým přínosem této práce bude provedení marketingového výzkumu pomocí dotazníkového šetření, jehož cílem bude zjistit, jak spotřebitelé vnímají marketingovou komunikaci Kofoly. Následně budou na základě poznatků z průzkumu doporučeny další vhodné marketingové aktivity, které by při své komunikaci mohla firma využít.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.