Název: Marketingová komunikace obce
Překlad názvu: Marketing communication of a municipality
Autoři: KOS, Martin
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílová skupina; event marketing; komunikační kampaň; marketingová komunikace; obec; communication campaign; event marketing; marketing communication; municipality; target group
Citace: KOS, Martin. Marketingová komunikace obce. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28315

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153574


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-08, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet