Název:
Tvorba efektivní komunikační kampaně
Překlad názvu:
Creating an effective communication campaign
Autoři:
Hedrlínová, Alice ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá tvorbou efektivní komunikační kampaně. V teoretické části jsou představeny základní pojmy, jednotlivé prvky komunikačního mixu a postup při tvorbě komunikační kampaně. V poslední části teoretické části jsou možnosti měření efektivnosti. Praktická část se věnuje společnosti Snowhill a.s., která provozuje šest lyžařských areálů v České republice. V této části práce se čtenář dočte, jak probíhají komunikační kampaně těchto lyžařských středisek. Je zde pohled na dvě po sobě jdoucí sezony, které jsou následně porovnané. Čtenář se dozví, které aktivity jsou účinné a které nikoliv. Poslední část této bakalářské práce se věnuje návrhu možných doporučení pro budoucí sezony.This bachelor's thesis deals with creating an effective communication campaign. In the theoretical part are presented basic concepts, individual elements of the communication mix and instructions how to create communication campaigns. In the last part of the theoretical part are possibilities of measuring effectiveness. The practical part is devoted to the company Snowhill a.s., which runs six ski resorts in the Czech Republic. In this part the reader can read about ongoing communication campaigns in these ski resorts. There is a view of two consecutive seasons, which are then compared. The reader learns which activities are effective and which are not. The last part of this thesis deals with ideas of possible recommendations for future seasons.
Klíčová slova:
Komunikační kampaň; komunikační mix; Snowhill; Communication campaign; communication mix; Snowhill
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36103