Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování spotřebitele při nákupu na internetu
Hedrlínová, Alice ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při nákupu na internetu. Cílem práce bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují chování spotřebitelů při nakupování přes internet, jak se při nakupování přes internet zákazníci rozhodují, podle čeho si vybírají konkrétní e-shop a jak nejlépe dle jejich názoru mají stránky konkrétního e-shopu vypadat. Pro získání potřebných primárních dat byla použita technika kvantitativního dotazování online. Dále byla primární data doplněna o sekundární data, získaná z výzkumu MML-TGI. Na základě analýzy primárních a sekundárních dat byl vytvořen seznam doporučení pro začínající i fungující e-shopy. Rady, jak se stát úspěšným internetovým obchodem, se týkaly jak založení, tak fungování e-shopu, doporučení se věnovala také tomu, jaké nabízet platební metody a formy dopravy a jak by měly stránky internetového obchodu vypadat.
Tvorba efektivní komunikační kampaně
Hedrlínová, Alice ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá tvorbou efektivní komunikační kampaně. V teoretické části jsou představeny základní pojmy, jednotlivé prvky komunikačního mixu a postup při tvorbě komunikační kampaně. V poslední části teoretické části jsou možnosti měření efektivnosti. Praktická část se věnuje společnosti Snowhill a.s., která provozuje šest lyžařských areálů v České republice. V této části práce se čtenář dočte, jak probíhají komunikační kampaně těchto lyžařských středisek. Je zde pohled na dvě po sobě jdoucí sezony, které jsou následně porovnané. Čtenář se dozví, které aktivity jsou účinné a které nikoliv. Poslední část této bakalářské práce se věnuje návrhu možných doporučení pro budoucí sezony.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.