|
Marketingová analýza reklamy inzerované na pornografických webech
Trpkoš, Jan ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace na p kých . Práce je rozložena do částí - teoretické a výzkumné teoretické části je vysvětlen pojem pornografie, nastíněna její problematika a náležitosti re zerované na ých stránkách. V praktické části je první provedena kvantitativní metoda sběru dat a následně pomocí orů dených kvalitativní metodou zkoumány specifikace pornografických webech. Ze získaných vyplývá, že reklamy dodržují k strukturu reklamní komunikace, každopádně díky prostředí, ve kterém se vyskytují jsou solutně odlišené kvalit
|
|
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Vítová, Michaela
Tato bakalářská práce pojednává o možnostech propagace zboží a služeb na internetu a právních aspektech této propagace. Nejprve bude uveden přehled nástrojů online marketingu a popsány termíny jako marketing ve vyhledávačích, PPC reklama, SEO, obsahový marketing, přímý marketing, word-of-mouth marketing, bannerová reklama a další. Dále bude shrnuta právní úprava týkající se regu-lace reklamy. Teoretické poznatky pak budou aplikovány při tvorbě online marketingové strategie pro společnost Nasyp si.
|
|
Aktuální stav informačních služeb v oblasti divadelní kultury a jejich vliv na public relations
Procházková, Kateřina ; Vlasák, Rudolf (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
Diplomová práce se za pomoci metod výzkumného designu, který je označován jako "případová studie", zabývá typologií informačních služeb, jejichž správně zvolená aplikace a podstata jejich významu může eventuálně ovlivňovat styk s veřejností v institucích působících v divadelní kultuře. V rámci teoretické části je nastíněna problematika definice samotného termínu "informační služby", který je zde představen v kontextu internetového marketingu, a jsou představeny způsoby, ve kterých tento termín disponuje nadhodnotou v podobě ovlivňování aplikovaných procesů public relation dané instituce. Druhá část přináší základní metodologická hlediska kvalitativního výzkumu, pravidla tvorby případové studie jako zvoleného výzkumného designu, a v neposlední řadě je doplněna o použité metody sběru dat. Poslední a zároveň klíčová část práce je založena na vlastní analýze uplatnění, v rámci teoretické části uvedené, typologie informačních služeb a zabývá se výše uvedenou otázkou vlivu na procesy public relation ve vybraných institucích. Těmi jsou informační portál pro tuzemskou divadelní scénu s názvem divadlo.cz a oficiální webová prezentace Divadla Na zábradlí. Analýza má induktivní charakter a vznikala bez předem stanovené hypotézy. Veškeré kroky byly prováděny dle zásad deskriptivní případové studie, která se...
|
|
Reklama na internetu
Zieglerová, Kateřina ; Hesová, Ivana (vedoucí práce) ; Rysová, Hana (oponent)
Internetová reklama je v současné době jednou z nejmodernějších možností využití reklamy. Její počátky sahají do 90. let 19. století. Spolu s televizní, rozhlasovou a tiskovou reklamou se řadí k jednomu z nejvyužívanějších reklamních médií.
V teoretické části je shrnut vývoj a historie reklamy i její působení na internetu. Dále je zde zahrnuta charakteristika jednotlivých médií, výhody a nevýhody jednotlivých forem reklamy a její využití z hlediska podniku.
V praktické části je následně hodnoceno vnímání internetové reklamy širokou veřejností. To bylo prováděno na základě výsledků dotazníkového šetření, které zároveň
posloužilo k vyhodnocení předem stanovených hypotéz. Dále bylo zpracováno doporučení pro internetovou propagaci zvolené společnosti Alcometal s. r. o., která se zabývá obchodem s neželeznými kovy a s internetovou propagací nemá velké zkušenosti.
|
|
ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE "VK.COM" SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING
Ablamskaya, Alena ; Selby, Richard (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Název této diplomové práce je "Postoj k online bannerové reklamě na sociální síti" VK.com" jako kanál pro nákup oblečení". Hlavním cílem diplomovéprace je prozkoumat postoje registrovaných uživatelů ruské sociální síti "VK.com" k bannerové reklamě. Autor diplomové práce popisue roli on-line bannerové reklamy, její hlavní typy a formy. Pro zjištění postoje uživatelů k online bannerové reklamě, byly provedeny kvalitativní a kvantitativní výzkumy. Diplomová práce se skládá ze dvou částí: první část obsahuje přehled literatury a praktickou část. První část je zaměřena na teoretický základ: byly popsány specifikované podmínky a pojmy online reklamy. Praktická část je zaměřena na podrobnou analýzu online bannerové reklamy, byly prozkoumány podmínky její umístění a způsoby platby. V závěrečné kapitole, na základě výsledků provedeného dotazníku a výpočtů, autor poskytuje doporučení pro zvýšení effektivity online bannerové reklamy. Autor radí sociální síti jak se vyhnout efektu slepota banneru a upoutat pozornost uživatelů.
|
|
Marketingová komunikace podniku
Janča, Tomáš ; Kuncová, Gabriela (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací internetového obchodu StarkGlass.cz. Jedná se o internetový obchod, sloužící pro prodej produktů značky StarkGlass. Jelikož jsem spoluzakladatel tohoto internetového obchodu, tak se komunikační strategie opírá o zkušenosti způsobení při vytváření originální marketingové strategie a o marketingový výzkum.
|
| |
| |
|
Formy elektronického marketingu
Grygová, Eva ; Dočkalová, Jana (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se budu zabývat elektronickým marketingem podniku PROZK s.r.o. Moje práce bude řešit, zda podnik dostatečně využívá této formy marketingu a pokud ne, navrhnu konkrétní postupy a řešení pro tuto firmu. Zejména se zaměřím na webové stránky, bannery, emailový marketing a v neposlední řadě také na elektronický obchod podniku PROZK s.r.o. Mým úkolem bude navrhnout změny pro větší odlišení od konkurence, zviditelnění podniku na internetu, lepší informovanost zákazníků, a tím dosáhnu většího obratu podniku a získání nových zákazníků.
|
|
Návrh optimalizace prodeje internetové reklamy
Benda, Tomáš ; Václavíková, Vladimíra (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je analyzovat reklamní kampaň, která proběhla na serveru Game-Park.cz z pohledu využití a prodeje internetové reklamy a vytvořit návrh optimálního prodeje internetové reklamy. Práce popisuje jednotlivé formy internetové reklamy a jejich vhodnost použití, dále je zde navrhnuto využití internetové reklamy pro úspěšné splnění cílů reklamní kampaně.
|