Název:
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Autoři:
Vítová, Michaela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce pojednává o možnostech propagace zboží a služeb na internetu a právních aspektech této propagace. Nejprve bude uveden přehled nástrojů online marketingu a popsány termíny jako marketing ve vyhledávačích, PPC reklama, SEO, obsahový marketing, přímý marketing, word-of-mouth marketing, bannerová reklama a další. Dále bude shrnuta právní úprava týkající se regu-lace reklamy. Teoretické poznatky pak budou aplikovány při tvorbě online marketingové strategie pro společnost Nasyp si.This bachelor thesis deals with the possibilities of promotion of goods and services on the internet and legal aspects of this promotion. First, there will be an overview of online marketing tools, I will describe terms such as search engine marketing, PPC advertising, SEO, content marketing, direct marketing, word-of-mouth marketing, banner advertising and more. Further, the legislation on advertising regulation will be summarized. The theoretical knowledge will then be applied in developing an online marketing strategy for Nasyp si zero waste shop.
Klíčová slova:
banner; internet; internetová reklama; online marketing; PPC; regulace reklamy; reklama; SEO