Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE "VK.COM" SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING
Ablamskaya, Alena ; Selby, Richard (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Název této diplomové práce je "Postoj k online bannerové reklamě na sociální síti" VK.com" jako kanál pro nákup oblečení". Hlavním cílem diplomovéprace je prozkoumat postoje registrovaných uživatelů ruské sociální síti "VK.com" k bannerové reklamě. Autor diplomové práce popisue roli on-line bannerové reklamy, její hlavní typy a formy. Pro zjištění postoje uživatelů k online bannerové reklamě, byly provedeny kvalitativní a kvantitativní výzkumy. Diplomová práce se skládá ze dvou částí: první část obsahuje přehled literatury a praktickou část. První část je zaměřena na teoretický základ: byly popsány specifikované podmínky a pojmy online reklamy. Praktická část je zaměřena na podrobnou analýzu online bannerové reklamy, byly prozkoumány podmínky její umístění a způsoby platby. V závěrečné kapitole, na základě výsledků provedeného dotazníku a výpočtů, autor poskytuje doporučení pro zvýšení effektivity online bannerové reklamy. Autor radí sociální síti jak se vyhnout efektu slepota banneru a upoutat pozornost uživatelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.