Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 136 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Social Network Integration into an Information Portal
Herrmannová, Drahomíra ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
This Bachelor's Thesis was performed during a study stay at the Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro, Vila Real, Portugal. The task of this Bachelor's Thesis was creating a web portal, which would demonstrate technical possibilities of integration of current social networks on the internet into one portal. The Thesis contains introduction of basic concepts in this field, i.e. Social Web, Web 2.0 and Social Networking. Furthermore, it introduces the individual social networks which were integrated in the portal, and the technologies and standards used for the integration, i.e. OpenID, OAuth and OpenSocial. It also describes all stages of a development of the portal. In the end of the work, there are a summary and evaluation of the results of the work and discussion of the possible future extensions of the portal.
Autorství a fotografie v prostředí webu 2.0: dílo v rukou produživatelů
Novák, Vojtěch ; Fišerová, Michaela (vedoucí práce) ; Michalovič, Peter (oponent) ; Slušná, Zuzana (oponent)
AUTORSTVÍ A FOTOGRAFIE V PROSTŘEDÍ WEBU 2.0: DÍLO V RUKOU PRODUŽIVATELŮ Autor: Mgr. Vojtěch Novák Tato disertační práce se zabývá problematikou autorství a fotografie v prostředí webu 2.0. Metodologicky přistupuje k dané problematice prostřednictvím epistemologie nových médií. Vysvětluje, proč v prostředí webu 2.0 dochází k posunu od Barthesova poststrukturalistického diváka k Brunsovu produživateli, a proč je v kontextu soudobé informační společnosti v prostředí sítě suverénní autor nenávratně překonán. V souvislosti s foucaultovskou terminologií prezentuje dispozitiv webu 2.0 jakožto změnu sociální praxe, a také upozorňuje na nutný odklon od technooptimismu. Následně zkoumá problematiku autorství a fotografie z hlediska autorského práva a předkládá koncept kvazidíla, který vysvětluje pomocí několika případových studií. V závěrečné části sumarizuje předložené poznatky a prezentuje možná východiska pro další výzkum.
Cestovatelská tvorba v éře nových médiích se zaměřením na Youtube
Strasmajer, Matěj ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Diplomová práce se v první části teoretické věnovala tématu fungování sociálních sítí, například jejich monetizačních prvků a funkcí, umožňujících vzniku cestovatelského obsahu. Vysvětlila prostor zkoumaných sociálních sítí a jejich relevantní ukotvení v oboru sociálních věd, marketingu, žurnalistiky a tvorby obsahu. Vysvětlila tématiku sociálních sítí pro tvorbu obsahu z mnohých odborných definic, skrze které můžeme prohloubit znalost tvorby obsahu na sociálních sítích. Tato část vysvětlila monetizační a tvůrčí principy sítí Facebook, Instagram a především Youtube. V druhé části se zaměřila na tvorbu obsahu a termíny jako Web 2.0, či participativní kultura. Snažila se vysvětlit tvorbu obsahu jako samostatné profesní disciplíny, která má svou metodologii a prostor ve světě sociálních médií. Vysvětlila mnohé formy spolupráce a monetizace obsahu, které v prostoru sociálních sítí umožňují tvůrcům daný obsah nejen konzumovat a sbírat z něho informace, zkušenosti a poznatky, ale také daným autorům dává možnost se tvorbou obsahu profesionálně živit. Ve třetí části se blíže specifikovala na cestovatelskou formu obsahu a oblasti, skrze které travel content vzniká, například influcencing a v jakých formách, například ve formě travel vlogu, či v jakém prostoru, například v prostoru cestovatelských komunit na...
Exploring the Functioning of Peer-to-peer Online Marketplace Platforms in France and Germany
PLENZ, Rikarda Dorothea Ariane
Purpose - To study the habits and preferences of P2P online marketplace platform users overall and also with regard to national differences between a German and a French P2P platform in the context of the sharing economy and sustainable consumption. Methodology - A literature review identified specific items of interest related to sustainable consumption on P2P online marketplace platforms in the con-text of the sharing economy. A questionnaire was developed and self-administered by two groups of respondents: users of the German platform eBay Kleinanzeigen and users of the French platform leboncoin. Findings - There were some distinct differences between user preferences and habits of both platforms, as well as overarching findings about general use and motivations for P2P platform use. ANOVA results, Chi-square Tests of Independence, as well as t-tests identified amongst other things connections between sustainable intentions and higher use frequency, which in turn was connected to a stronger willingness to increase product life cycles by buying, selling, gifting or receiving broken things. Research limitations/implications - The samples for this study were assembled through snowball and convenience sampling. This limited sampling frame may affect the generalization of findings. For some of the hypotheses, the sample size was insufficient to obtain conclusive results. Practical implications - Both researchers on the topic of sustainable consumption in the sharing economy and managers the P2P platforms in question, as well as similar platforms or those who plan to implement similar platforms with the goal of sustainability, can benefit from the findings of this study. Value - This research contributes to the literature by studying user behaviour and preferences regarding P2P online marketplace platforms in the context of sustainable consumption.
Transformace části domácí blogosféry z formy osobních záznamů do jednoho ze segmentů české žurnalistiky
Stratilík, Ondřej ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
3 Bibliografický záznam Stratilík, Ondřej: Transformace části domácí blogosféry z formy osobních záznamů do jednoho ze segmentů české žurnalistiky, Praha, Karlova Univerzita, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky, 2011 Počet znaků: 121 023 Anotace: Má diplomová práce se prioritně zaměřuje na dnešní podobu a využití části blogů v rámci českého internetu. Zaměřuje se však i na jejich vývoj ve světě i v České republice, jejich autory, internetovou žurnalistiku, její amaterizaci a rozvoj blogů pod hlavičkou zavedených médií. Důležitým bodem je i spor klasických médií a takzvaných nových médií, za jejichž rozvojem stojí rozšíření internetu. Jak na tento fenomén klasická média zareagovala a jak se mu podřídila. Hlavním materiálem jsou výzkumy mezi českými novináři, firmami a administrátory blogů, které mají zjistit, zda se blogy v roce 2011 používají i jako zdroje informací, nástroje k firemní propagaci a PR a jak se vlastně z běžného uživatele internetu může stát bloger. Výzkumy tedy mají potvrdit či vyvrátit tezi, že blogy nepřinášejí témata vhodná už jen pro okruhu jejich stálých čtenářů a diskutérů, ale že jsou dostatečně atraktivní i pro redaktory českých médií, a stávají se tak součástí české žurnalistiky a mediálního trhu. Diplomová práce by měla dokázat a popsat proces, v...
Sociální sítě ve firemním prostředí
Pupcsik, Michal ; Němečková, Lenka (vedoucí práce) ; Johnova, Radka (oponent)
Bakalářská práce "Sociální sítě ve firemním prostředí" se zabývá tématikou sociálních sítí (Social Business) ve firmách. V úvodu práce definuje pojem sociální sítě a Social Business a podává stručnou historii sociálních sítí, s důrazem na vnitrofiremní užití, zejména jako vývojový stupeň a doplněk intranetových portálů. V další části srovnává jednotlivá softwarová řešení. V další části si všímá přínosů, ale i rizik sociálních sítí a jejich využívání ve firmách a popisuje způsob analýzy sociální sítě. V závěru seznamuje s posledními trendy, výhledem do budoucna a na základě výzkumu podává i obraz využívání sociálních sítí a Social Business konceptu ve firmách různé velikosti a zaměření, působících na území České republiky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Komunikace členů Senátu Parlamentu ČR na sociálních sítích
Pečenková, Markéta ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace členů Senátu Parlamentu ČR na sociálních sítích" je zaměřena na možnosti využití sociálních sítí pro politickou komunikaci. Charakterizuje specifika profesionalizované komunikace na sociálních sítích včetně zásad, kterými by se zde komunikační kampaně měly řídit, aby probíhaly v souladu s jejich filozofií. Do tohoto kontextu je zasazena politická komunikace, její vývoj a motivace pro vstup do kyberprostoru. Kompilace těchto teoretických východisek vede k nastínění potenciálu, který sociální sítě pro politickou komunikaci představují. Následující analýza se pak již konkrétně věnuje příslušníkům Senátu Parlamentu ČR. Zkoumá jejich veřejně dostupné stránky na Facebooku a profily na Twitteru a sleduje v nich četnost výskytu charakteristických rysů správně vedené politické komunikace na sociálních sítích. Touto metodou je určeno, do jaké míry zde senátoři komunikují vsouladu se stanovenými zásadami. Analýza je doplněna dotazníkovým šetřením, jehož otázky reflektují daná teoretická východiska a senátoři tak jejich vyplněním vyjadřují svůj postoj ke stanoveným zásadám. Spojením studia akademických pramenů, provedené analýzy a dotazníkového šetření je dosaženo závěru, zda se senátorům daří naplnit onen potenciál, který teoretici ve využití sociálních sítí pro politickou komunikaci...
The use of social media during Canadian federal election 2015
Hlôšková, Barbora ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Anotácia Diplomová práca sa zaoberá analýzou využitia sociálnych sietí dvomi kanadskými politickými stranami a ich lídrami počas kanadských federálnych volieb 2015. Práca odkazuje na teóriu politickej komunikácie, politických kampaní a politického marketingu ako na teoretické východiská. Približuje koncept Webu 2.0 a identifikuje dve hlavné funkcie sociálnych médií v politickej komunikácii, a to šírenia informácií a angažovanosti. Spôsob využitia sociálnych sietí a zastúpenie týchto funkcií je ďalej analyzované pomocou kvantitatívnej obsahovej analýzy príspevkov na sociálnych sieťach Facebook, Twitter a Youtube. Práca nadväzuje na doterajšie výskumy sociálnych sietí a môže slúžiť ako podklad pre ďalšie výskumy využitia sociálnych sietí v politickej komunikácii.
Social media metrics
Balvín, Radek ; Zbiejczuk, Adam (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
S rostoucím množstvím dat produkovaných uživateli na sociálních médiích roste i potřeba extrahovat pouze relevantní data pro marketingové, výzkumné a další účely. Bakalářská práce "Social media metrics" představuje problematiku monitoringu, měření a metrik sociálních médií. Práce představuje, shrnuje a rozděluje metriky sociálních médií. V praktické části také mapuje a zachycuje současný stav měření a monitoringu sociálních médií v české praxi. Výzkumem mezi správci velkých brandových facebookových profilů hodnotím využívání nástrojů na monitoring sociálních médií a využívané způsoby měření sociálních médií v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 136 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.