Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv absolvování adaptačního kurzu na studium studentů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlova
Jarošík, Richard ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Musálek, Martin (oponent)
Název: Vliv absolvování adaptačního kurzu na studium studentů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy Cíle: Vyhodnocení potencionální spojitosti mezi absolvováním nepovinného seznamovacího kurzu u Máchova jezera a úspěstností studia u studentů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy. Deskritpíva dané akce a výběr respondentů. Definice spojení slov úspěch studia a na základě těchto získaných informací poskytnutí doporučení pro vedení UK FTVS, zdali zde skutečně existuje souvislost, případně jak tento kurz upravit, aby byl efektivnější. Metody: V této práci jsou použity metody kvantitativního dotazovaní a hloubkové interview s hlavní organizátorkou akce. Výzkumný soubor je složen ze studentů, kteří byli přijati ke studiu na UK FTVS v letech 2014-2018, protože v těchto letech zkoumaný kurz probíhal na stejném místě a ve stejném režimu. Získaná data byla podrobena deskriptivní, faktorové a korelační analýze. Výsledky: Na základě deskripce akce byly určeny cíle zkoumaného kurzu, které podle deskriptivní analýzy byly splněny. Všechny cíle měly podle výzkumného souboru vliv na postup studentů do druhého ročníku. Model kurzu i po ověření faktorovu analýzou tak byl nastavený správně. Výsledky korelační analýzy naproti tomu ukázaly, že zkoumaná akce neměla prokazatelný vliv u...
Komparace přístupu k lidským zdrojům v obchodních řetězcích ve vybraném okrese
KAPRÁLKOVÁ, Zdislava
Cílem této práce je porovnat přístup k lidským zdrojům v obchodních řetězcích - všeobecných a potravinových. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů týkajících se řízení lidských zdrojů a obchodních řetězců. Praktická část porovnává obchodní řetězce okresu Benešov na základě informací získaných z dotazníků.
Teambuildingové aktivity a jejich propojení se společenskou odpovědností firem
Dudková, Pavla ; Holeyšovský, Jan (vedoucí práce) ; Lejsal, Matěj (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na teambuilding a společenskou odpovědnost firem. Jedná se o pojmy, se kterými se můžeme setkávat stále častěji, jejich význam se však může v různých kontextech podstatně lišit. V teoretické části práce proto představuji různé přístupy k vymezení těchto pojmů, věnuji se jejich historickému vývoji a shromažďuji informace, které jsou o propojení teambuildingových aktivit a společenské odpovědnosti firem známy. Na teoretickou část navazuje část empirická, ve které představuji vlastní výzkumné šetření. V rámci něj jsem použila kvalitativní výzkumnou strategii, konkrétně devatenáct polostrukturovaných rozhovorů. V těchto rozhovorech jsem zjišťovala, jakým způsobem dochází k propojování teambuildingových aktivit se společenskou odpovědností firem ve vybraném vzorku organizací.
Teambuildingový program pro specifickou skupinu
Haftaňak, Miroslav ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá teambuildingovým programem pro specifickou pracovní skupinu. Přesněji jeho sestavením a jeho cvičnou pilotáží na podobné skupině jako je skupina cílová. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části se práce zabývá rozborem pojmu teambuilding, historií teambuildingu a současnými trendy a aktivitami v teambuildingu. Praktická část práce se zabývá tvorbou samotného programu, vytvořením konkrétních aktivit a následnou realizací tohoto programu. Klíčová slova: teambuilding, zážitky, outdoor, kolektiv, pracovní tým, komunikace, důvěra, zábava
Adaptační kurz jako forma prevence šikany
Smyčková, Barbora ; Lánský, Ondřej (vedoucí práce) ; Hlaváčková Fleischerová, Andrea (oponent)
Diplomová práce je založena na prezentování adaptačních kurzů jako formy primární prevence šikany ve školní třídě. Konkrétně se práce zabývá metodikou adaptačních kurzů poskytovaných Agenturou Wenku s. r. o., které kladou důraz na nastartování procesů důležitých pro zdravé fungování třídy a bezpečné sociální klima. Pozitivní klima, které je na kurzech vytvářeno, tak přispívá k minimalizaci konkrétního rizikového chování, kterým je v tomto případě právě šikana. V první části práce je představena problematika šikany ve školním prostředí, formy její prevence a důležitost pozitivního sociálního klimatu ve třídě pro funkčnost preventivních programů, mezi které adaptační kurz patří. Samotná metodika adaptačních kurzů Agentury Wenku s. r. o. je detailně popsána v části druhé. Práce popisuje konkrétní didaktické postupy a jednotlivé specifické hry, které agentura v programu využívá, včetně Zpětné vazby - reflektivní metody, díky které se adaptační kurzy odlišují od kurzů nabízených konkurenčními organizacemi. Poslední pasáž rozebírá výsledky stručného dotazníkového šetření postojů pedagogů ke zpracovávanému tématu. KLÍČOVÁ SLOVA adaptační kurz, šikana, prevence, adaptace, rizikové chování, třídní klima, teambuilding
Založení cestovní kanceláře - projekt
Dvořáková, Michaela ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Projekt na téma založení cestovní kanceláře poskytuje ucelený pohled na proces vzniku a činnosti cestovní kanceláře jako společnosti s ručením omezeným. Teoretická část poskytuje informativní základ fungování cestovní kanceláře jako účastníka trhu cestovního ruchu, ale také východiska pro následnou praktickou část. Samotný projekt založení zážitkové cestovní kanceláře pak vznikl jako reakce na absenci podobného konceptu na trhu a jeho hlavní osnovou je realisticky zpracovaný podnikatelský plán, jehož nedílnou součástí je i finanční analýza podniku. Ta podává přehled o skutečném potenciálu tohoto projektu.
Psychologické aspekty her v teambuildingu
Řežábková, Marika ; Čáp, David (vedoucí práce) ; Höschlová, Eva (oponent)
Bakalářská práce se věnuje tématu her využívaných v teambuildingu, přičemž předkládá poznatky z teoretické roviny a návrh ověření účinnosti v praxi. Teoretická část se věnuje vymezení teambuildingu a metody her a dále rozebírá psychologické aspekty, které do teambuildingového procesu vstupují. Ty jsou rozčleněni do třech fázích podle časové následnosti - psychologické aspekty vstupující do procesu ještě před samotným započetím teambuildingu (složení týmu, motivace a očekávání účastníků), psychologické aspekty objevující se v průběhu teambuildingu (role lektora, atmosféra psychologického bezpečí, debriefing apod.) a nakonec psychologické aspekty, které sledujeme po teambuildingu (účinnost, možnosti a meze). Navržený výzkum se věnuje ověření účinnosti teambuildingového programu v dosahování proklamovaných cílů. Vzhledem k názoru některých odborníku, kteří považují debriefing za část odlišující funkční a nefunkční teambuilding, jsem se rozhodla porovnat dvě formy teambuildingu - s uskutečněným debriefingem a bez něj.
Změna sociální koheze po absolvování kurzů v přírodě
Hurda, Jan ; Vomáčko, Ladislav (vedoucí práce) ; Kalkusová, Lucie (oponent)
Název: Změna sociální koheze po absolvování kurzů v přírodě Cíl: Cílem práce je poskytnutí uceleného pohledu na téma změny sociální koheze skupin po absolvování kurzu aktivit v přírodě. Metody: V práci byla využita metoda obsahové analýzy textu spolu s metodou sekundární analýzy dat. Výsledky: Provedený rozbor dostupných zdrojů přinesl zjištění, že kurzy aktivit v přírodě mají pozitivní vliv na rozvoj sociální koheze, jak pracovních skupin, tak i skupin mladistvých a sportovních týmů. Práce se zabývá i dalšími přínosy kurzů aktivit v přírodě. Klíčová slova: soudržnost, teambuilding, aktivity v přírodě, sociometrie, skupina, tým, sociální koheze
Možnosti aplikace evaluace v outdoor-teambuildingových vzdělávacích aktivitách
Riemer, Jakub ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Tato práce je primárně zaměřena na problematiku evaluace v oblasti organizačního vzdělávání a možnosti jejího použití specificky u outdoor-teambuildingových vzdělávacích aktivit. Cílem práce je kriticky analyzovat současný stav poznání evaluace ve vzdělávání a na základě zjištěných informací syntetizovat evaluační model, který by mohl být používán pro evaluaci outdoor-teambuildingových vzdělávacích aktivit. Nejprve jsou charakterizovány základní pojmy outdoor trénink, teambuilding a evaluace. Poté následují kapitoly, ve kterých jsou představeny a porovnány vybrané, evaluační modely používané v oblasti vzdělávání. Tyto kapitoly tvoří teoretickou základnu celé práce a na jejich základě je dále prezentován modifikovaný evaluační model, umožňující použití specificky pro outdoor-teambuildingové programy. V závěru jsou také doporučení pro další výzkum v oboru. Klíčová slova: evaluace, evaluace vzdělávání, evaluační modely, aplikace evaluace, současné trendy v evaluaci, outdoorový trénink, teambuilding

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.