Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání vztahu profesionálních a amatérských hráčů e-sportu ke sportu
Halberštát, Jiří ; Jarošík, Richard (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Porovnání vztahu profesionálních a amatérských hráčů e-sportu ke sportu Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit, jak odlišný mají profesionální a amatérští hráči e- sportu vztah ke sportu. Metody: V práci byla užita metoda kvantitativního šetření, konkrétně elektronického dotazníku, který sloužil k získání dat od respondentů. K popisům získaných dat byla užita metoda deskriptivní analýzy a poté byly výsledky obou skupin porovnány díky komparativní metodě. Výsledky: Bylo zjištěno, že nejčastěji sledují jak amatéři, tak i profesionálové sportovní dění pomocí televizních zařízení či jiných streamovacích a online platforem. Nejčastější sportovní fanoušci z řad e-sport hráčů se pohybují na hodnotě 4 až 5 ze zvolené sedmistupňové škály. Soubor amatérských hráčů představoval z 791 respondentů celkem 729 jedinců, takže soubor odpovědí u této skupiny velmi často odpovídal celkovému souboru, u profesionálů se ale našli určité odlišnosti, kterými byla tato skupina specifická. Nejčastěji sledovaným sportem u amatérů i profesionálů byl fotbal s výrazným náskokem, dále následoval lední hokej a poté další sporty jako MMA, baseball, basketbal či formule 1. Všechny tři hypotézy práce byly vyvráceny. Dále bylo zjištěno, že z řad amatérů sport aktivně a pravidelně provozují dvě třetiny, což je o 10 % více než...
Sport vs. eSport: motivy sledovanosti z pohledu fanoušků
Hampel, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Název: Sport vs. eSport: motivy sledovanosti z pohledu fanoušků Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je najít společné nebo rozdílné prvky sportu a esportu, které motivují fanoušky k jeho sledování. Splnění hlavního cíle předchází výběr vhodných motivů. Následně, díky správnému a cílenému působení na jednotlivé motivy, mohou funkcionáři a jednotliví manažeři rozšiřovat a spravovat členskou základnu. Metody: Výzkum byl proveden kvantitativní metodou dotazování v elektronické podobě. Ke sběru dat byl použit elektronický dotazník, distribuovaný přes sociální sítě, díky kterému bylo možné získat odpovědi od 144 respondentů. Výzkumný vzorek byl složen z fanoušků sportu a esportu. Výsledky: Výzkum přinesl bližší pohled na motivy, které vedou fanoušky sportu a esportu k jeho sledování. Výzkum také odhalil podobnost mezi odvětvím sportu a esportu, díky kterému bude možné využít marketingové metody z oblasti sportu na nově rozvíjející se esportové prostředí. Výsledky výzkumu mohou také sloužit marketingovým specialistům, aby mohli vybrat nejpoužitelnější motivy a vytvořit cílená marketingová sdělení. Klíčová slova: fanoušek, motivy, sledování, hráč, hry, tvrzení
Vývoj a prognóza esportu
Cvrček, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Název: Vývoj a prognóza esportu Cíle: Cílem diplomové práce je identifikovat videoherní trh a vybrané aspekty esportu a vytvoření prognózy vývoje do budoucnosti, která může posloužit společnostem, jež mají zájem na tomto trhu participovat. Metody: K provedení předpovědí esportu bylo využito prognostických metod, převážně analýzy časových řad a metodou nejmenších čtverců, které vycházely z dat analytické části. Byla použita sekundární data z ověřených internetových zdrojů. Výsledky: Výsledné prognózy pro rok 2030 jsou zobrazeny pomocí grafů a tabulek a předpovídají rostoucí vývoj esportu a videoherního trhu v následujících letech. Zároveň jsou sestaveny doporučení pro subjekty, mající zájem participovat na esportovém trhu. Klíčová slova: Esport, elektronický sport, videohra, trh esportu, videoherní trh, gaming, prognostika, prognostické metody, předpověď, kompetitivní hraní.
Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa
Michálek, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit míru povědomí o značce Kappa z pohledu současných studentů FTVS. Pomocí kvantitativního výzkumu zjistíme současný stav povědomí o značce. Metody: V této práci je použita metoda kvantitativního výzkumu. Technikou elektronického dotazování bylo zkoumáno povědomí o značce Kappa mezi současnými studenty FTVS. Konkrétněji výzkum zkoumal Top-of-mind efekt u studentů, zjišťoval, kolik studentů požívá spontánní znalost značky Kappa, analyzoval podpořenou znalost značky Kappa a zkoumal povědomí studentů ohledně sponzoringu značky Kappa. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že studenti Fakulty tělesné výchovy a sportu UK sice mají povědomí o existenci značky Kappa, nicméně hlubší povědomí jim chybí, hlavně efekt Top-of-mind. Ani spontánní a ani podpořená znalost značky není vysoká. Studenti si značku spojují s Itálií a dokážou rozpoznat logo. Na druhou stranu nemají pojem o sponzoringu firmy. Klíčová slova: hodnota značky, povědomí o značce, spontánní znalost značky, podpořená znalost značky, marketingový výzkum, Kappa
Marketingový výzkum hodnoty značky Mizuno
Hrušková, Karolína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Marketingový výzkum hodnoty značky Mizuno Hlavním cílem mé práce je pomocí marketingového výzkumu určit, jakou hodnotu má značka Mizuno z hlediska vnímání českých zákazníků, zejména z volejbalového okruhu. Ke splnění hlavního cíle je třeba zjistit, jaké mají spotřebitelé zkušenosti se značkou a jak na ni nahlíží. Na základě výsledků provedeného výzkumu budou navržena opatření, která by mo vést ke zvýšení vnímané hodnoty značky Mizuno na českém trhu. dotazování. Ke sběru dat byl využit elektronický dotazník, prostřednictvím kterého 358 respondentů zaznamenalo své odpovědi. Výzkumný vzorek se skládal z uživatelů volejbalového vybavení, kteří odpovídali na otázky vztahující se ke dvěma Aakerových dimenzím značky, a to znalosti značky a věrnosti značce. Výzkum přinesl pro značku Mizuno vesměs velmi poziti nejoblíbenější a nejčastěji spojovanou značkou s volejbalem. Má vedoucí konkurenční pozici, kterou by si však měla neustále chránit před značkami jako je Asics a Nike. Ze dvou zkoumaných kategorií hodnoty značky Mizuno se jeví jako silnější znalost značky, jelikož ji má v povědomí téměř každý člověk z volejbalového okruhu. Prvky značky jsou mezi respondenty také dobře známy, až na slogan a propagaci. Problematická se může jevit loajalita zákazníků, jelikož má značka málo oddaných zákazníků a příliš těch, kteří...
Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa
Michálek, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit míru povědomí o značce Kappa z pohledu současných studentů FTVS. Pomocí kvantitativního výzkumu zjistíme současný stav povědomí o značce. Metody: V této práci je použita metoda kvantitativního výzkumu. Technikou elektronického dotazování bylo zkoumáno konkrétně povědomé o značce Kappa mezi současnými studenty FTVS. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že studenti Fakulty tělesné výchovy a sportu UK sice mají povědomí o existenci značky Kappa, nicméně hlubší povědomí jim chybí, hlavně efekt Top-of-mind. Ani spontánní a ani podpořená znalost značky není vysoká. Studenti si značku spojují s Itálií a dokážou rozpoznat logo. Na druhou stranu nemají pojem o sponzoringu firmy. Klíčová slova: hodnota značky, povědomí o značce, spontánní znalost značky, podpořená znalost značky, marketingový výzkum, Kappa
Vliv absolvování adaptačního kurzu na studium studentů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlova
Jarošík, Richard ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Musálek, Martin (oponent)
Název: Vliv absolvování adaptačního kurzu na studium studentů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy Cíle: Vyhodnocení potencionální spojitosti mezi absolvováním nepovinného seznamovacího kurzu u Máchova jezera a úspěstností studia u studentů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy. Deskritpíva dané akce a výběr respondentů. Definice spojení slov úspěch studia a na základě těchto získaných informací poskytnutí doporučení pro vedení UK FTVS, zdali zde skutečně existuje souvislost, případně jak tento kurz upravit, aby byl efektivnější. Metody: V této práci jsou použity metody kvantitativního dotazovaní a hloubkové interview s hlavní organizátorkou akce. Výzkumný soubor je složen ze studentů, kteří byli přijati ke studiu na UK FTVS v letech 2014-2018, protože v těchto letech zkoumaný kurz probíhal na stejném místě a ve stejném režimu. Získaná data byla podrobena deskriptivní, faktorové a korelační analýze. Výsledky: Na základě deskripce akce byly určeny cíle zkoumaného kurzu, které podle deskriptivní analýzy byly splněny. Všechny cíle měly podle výzkumného souboru vliv na postup studentů do druhého ročníku. Model kurzu i po ověření faktorovu analýzou tak byl nastavený správně. Výsledky korelační analýzy naproti tomu ukázaly, že zkoumaná akce neměla prokazatelný vliv u...
Porovnání organizačních struktur České baseballové asociace a Slovenské baseballové federace
Jarošík, Richard ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Porovnání organizačních struktur České baseballové asociace a Slovenské baseballové federace . Cíle: Hlavními cíli této bakalářské práce je získat a analyzovat údaje o organizačních strukturách dvou rozdílných národních federací baseballu a jejich základních ekonomických výsledků za r. 2016. Po následné analýze a komparaci dat navrhnout doporučení na další optimalizaci činnosti. U zkoumání jednotlivých struktur je třeba se zaměřit na jejich diverzitu a následné porovnání činností a kompetencí jednotlivých úseků. Na základě získaných informací bude práce obsahovat návrhy na inovace v obou strukturách. Metody: Hlavní metodou sběru dat pro tuto práci bylo studium legislativních a dalších veřejně dostupných dokumentů obou organizací a k doplnění dat bylo provedeno hloubkové interview s předními členy těchto organizací a analýza sekundárních dat získaných od jejich vedení. K zaznamenání rozhovorů byl použit zvukový nahrávač. V závěru analytické části práce byla provedena komparativní analýza. Porovnání zahrnuje rozpětí struktur, počet organizačních úrovní, jejich činnosti, delegace kompetencí a pravomocí jednotlivých úseků, s důrazem na kompetence. Výsledky: Srovnání organizačních struktur obou federací prokázala, že vrcholové i odborné úrovně struktur se liší. Stejně tak je patrný výrazný rozdíl...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.