Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 399 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie systému benefitů ve strojírenském podniku
Kabelíková, Kateřina ; Bednářová, Kamila (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením a optimalizací systému benefitů ve strojírenském podniku. V úvodní části práce jsou popsány základní typy zvýšení motivace zaměstnanců pomocí odměňování a komplexního systému benefitů. V další části práce je provedena rešerše benefitů poskytovaných firmami, působícími v České republice ve srovnání s konkrétním strojírenským podnikem ABC. V praktické části práce je proveden průzkum nejčastěji poskytovaných benefitů firmami. Diplomová práce dále obsahuje dotazník, na jehož základě došlo k vyjádření zájmu o konkrétní benefity. U benefitů, o které byl projeven největší zájem, je doplněno finanční vyjádření nákladů pro zaměstnavatele. V závěru práce jsou uvedeny další doporučení na optimalizaci dotazníku a konkrétní návrhy na zlepšení funkčnosti systému benefitů v daném strojírenském podniku ABC.
Provozně-technický stav stokové sítě
Škařupová, Karolína ; Raček, Jakub (oponent) ; Raclavský, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo zpracovat přehled metod, které slouží pro analýzu provozně-technického stavu stokových sítí. V rámci práce jsem zpracovala podpůrný softwarový program v Excelu, který vychází z navrhované TNV 756905 (Návrh) pro posuzování stokových sítí, kanalizačních přípojek a objektů. První část práce je zpracovaná formou rešerše a zabývá se metodami a přístroji na stanovení provozně-technického stavu stokových sítí. Pro lepší pochopení dané problematiky je tato část doplněna o informace z oblasti navrhování stokových sítí a kanalizačních přípojek. Druhá část se zabývá technickým posouzením části stokové sítě a zatříděním podle kódovacího systému ČSN EN 13508-2 a TNV 756905 (Návrh).
Marketingový plán vybraného produktu
Žitník, Martin ; Martináková, Radka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro zavedení nového výrobku na trh. Marketingový plán je formován na základě postupů plynoucích z teoretických východisek práce. Obsah plánu vychází z v práci provedených analýz mikro a makro prostředí a z vlastního dotazníkového šetření. Výstupem je adekvátním marketingový plán zavedení nové videohry hrané v internetovém prohlíţeči na trh.V práci je mimo jiné zjištěna a navrţena optimální cena pro zaváděný produkt.
Online hlasovací systém
Škorpil, Jiří ; Hájek, Josef (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje návrh, implementaci a testování online hlasovacího systému. Na základě průzkumu existujících řešení, a také zjištění jejich nedostatků pro zvažovanou cílovou skupinu, jsou specifikovány požadavky na nový systém. Tento informační systém je určen primárně pro použití na shromáždění vlastníků jednotek, členské schůzi stavebního bytového družstva, případně zasedání obecního zastupitelstva, valné hromadě společnosti a podobně.
Marketingový výzkum pro produkt Sticky Password
Nárožná, Gabriela ; Bílek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem pro softwarovou společnost Lamantine software, a.s. Tato společnost působí v oblasti vývoje software. Konkrétně se tato práce zaměřuje na marketingový výzkum pro produkt Sticky Password, který slouží pro správu hesel a vyplňování formulářů. Důraz je kladen identifikaci konkurenčních produktů, cílových skupin, jejich potřeb a očekávání. Pomocí marketingových nástrojů a nástrojů webové analytiky je provedena analýza marketingového prostředí a dotazníkové šetření.
Zdroje energie a její spotřeba
Majer, Jan ; Kuba, Pavel (oponent) ; Bobák, Petr (vedoucí práce)
Práce popisuje základní způsoby výroby energie a uvádí základní rozdělení a charakterizaci zdrojů energie. Srovnává a popisuje výrobu energie v České republice a Spojených státech amerických. Práce vysvětluje, kde a jak se vyrobená energie spotřebovává a představuje spotřebu energie v České republice a ve Spojených státech amerických a přináší srovnání obou zemí. Uvádí procentuální zastoupení spotřeby v jednotlivých odvětvích v daných zemích a rozdělení spotřebované energie dle využitého zdroje. Práce se dále zaměřuje na porovnání spotřeby domácnosti v České republice a ve Spojených státech amerických. Uvádí, kolik v průměru spotřebuje pražská a newyorská domácnost energie a pomocí průzkumu zjišťuje příčiny rozdílu v průměrné spotřebě domácností obou zemí.
Návrh strategie na zvýšení prodejnosti dětské certifikované obuvi
Žirovnický, Antonín ; Mayerová, Vlasta (oponent) ; Mucha, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu strategie na zvýšení prodejnosti dětské certifikované obuvi. Strategický plán je vytvořen pro společnost KONSORCIUM T+M, s.r.o. Obsahuje návrhy marketingového a finančního plánu, strategickou analýzu okolí podniku a také SWOT analýzu. Výsledkem těchto částí je návrh propagace, jak zvýšit prodejnost a informovanost kupujících v závislosti na zvýšení tržního podílu a zisku z prodeje této dětské obuvi.
Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti
Nechvátal, Jakub ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
- Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingových nástrojů bezobalového obchodu s potravinami a kosmetikou a zvýšení jejich účinnosti. Práce je složena z teoretické části, kde popíšu důležité marketingové pojmy, analytické části, kde provedu analýzu obchodem využívaných marketingových nástrojů, a návrhové části, ve které se pokusím navrhnout opatření pro zvýšení účinnosti těchto nástrojů.
Marketingová komunikace
Párová, Radka ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti Znovín Znojmo, a.s., fungující v oboru vinohradnictví a vinařství. Práce je rozčleněna do tří částí. První, teoretická část se zabývá teoretickými poznatky k dané problematice a tvoří teoretický rámec pro část analytickou. Druhá, analytická část popisuje současný stav společnosti a její marketingové komunikace. Popis společnosti doplňují analýzy prostředí a dotazníkové šetření. Na základě analytické části je vypracována třetí, návrhová část, která popisuje návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
Návrh modernizace IS společnosti z pohledu marketingové komunikace
Rybář, Jan ; Luhan, Jan (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalárská práce pojednává o návrhu rešení pro soukromou firmu podnikající v oblasti poskytování servisních služeb kancelárské techniky. Tyto návrhy se zamerují na novou komunikacní strategii firmy se zákazníky prostrednictvím internetu. Soucástí práce je také analýza soucasného stavu prostrednictvím pruzkumu mezi zákazníky spolecnosti. Výstupem práce je soubor konkrétních návrhu rešení problému, vcetne nové webové prezentace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 399 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.