Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Mikrotransakce a jejich použití v českém prostředí
Žitník, Martin ; Štepník, Štefan (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití elektronických platebních systému pro účely řešení mikrotransakcí na území české republiky. Součástí práce je analýza takovýchto systémů v kontextu českého prostředí, vycházející z teoretických poznatků o jejich vlastnostech a rozděleních. Výsledkem je návrh řešení použití elektronických platebních systémů pro mikrotransakce na typových případech.
Marketingový plán vybraného produktu
Žitník, Martin ; Martináková, Radka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro zavedení nového výrobku na trh. Marketingový plán je formován na základě postupů plynoucích z teoretických východisek práce. Obsah plánu vychází z v práci provedených analýz mikro a makro prostředí a z vlastního dotazníkového šetření. Výstupem je adekvátním marketingový plán zavedení nové videohry hrané v internetovém prohlíţeči na trh.V práci je mimo jiné zjištěna a navrţena optimální cena pro zaváděný produkt.
Mikrotransakce a jejich použití v českém prostředí
Žitník, Martin ; Štepník, Štefan (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití elektronických platebních systému pro účely řešení mikrotransakcí na území české republiky. Součástí práce je analýza takovýchto systémů v kontextu českého prostředí, vycházející z teoretických poznatků o jejich vlastnostech a rozděleních. Výsledkem je návrh řešení použití elektronických platebních systémů pro mikrotransakce na typových případech.
Marketingový plán vybraného produktu
Žitník, Martin ; Martináková, Radka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro zavedení nového výrobku na trh. Marketingový plán je formován na základě postupů plynoucích z teoretických východisek práce. Obsah plánu vychází z v práci provedených analýz mikro a makro prostředí a z vlastního dotazníkového šetření. Výstupem je adekvátním marketingový plán zavedení nové videohry hrané v internetovém prohlíţeči na trh.V práci je mimo jiné zjištěna a navrţena optimální cena pro zaváděný produkt.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.