Název: Návrh strategie na zvýšení prodejnosti dětské certifikované obuvi
Překlad názvu: The Strategy Proposal for the Increase of Certified Children´s Shoes´ Saleability
Autoři: Žirovnický, Antonín ; Mayerová, Vlasta (oponent) ; Mucha, Martin (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; dětská certifikovaná obuv; marketingový mix; Podnikatelský plán; SLEPT analýza; strategické řízení; SWOT analýza; Business plan; certified children's shoes SLEPT analysis; marketing mix; strategic management; survey; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3149

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-585432


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet