Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 220 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklama a postoje spotřebitelů
Timková, Kristýna
Tato bakalářská práce Reklama a postoje spotřebitelů se dělí na dva celistvé celky, kterými jsou teoretická část a praktická část. Nejprve se v úvodu práce seznámíme s jejím tématem, cílem a strukturou. V první části, která je nazvaná teoretická, se budeme blíže zabývat nejen samotnou reklamou, ale i spotřebitelským chováním, neboť bez spotřebitelů by reklamy nebylo zapotřebí. Ve druhé části, která je nazvaná praktická, se pak podíváme na použitou metodologii pro marketingový výzkum a vyhodnocení dotazníku, který byl vyhotoven pro potřeby této práce a který zkoumal názory studentů z Mendelovy univerzity v Brně z Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií na dnešní reklamy. Co si dnešní mladí lidé vlastně myslí o reklamách? Jaké názory na ně mají? Sledují je, či nikolivěk?
Nakupní chování spotřebitelů na trhu s masem v České republice
Hanák, Vít
Hanák, V. Nákupní chování spotřebitelů na trhu s masem v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním na trhu s masem v České republice. Analyzuje faktory, které ovlivňují spotřebitele při jejich nákupním procesu. Dále určuje, kde spotřebitelé své nákupy realizují a proč. Pro sběr dat je využit marketingový výzkum.
Spokojenost zákazníků vybrané firmy
HNÍZDILOVÁ, Eliška
Téma diplomové práce je spokojenost zákazníků vybrané firmy. Spokojenost zákazníků byla zkoumána na trhu zemědělské techniky, konkrétně ve firmě Garnea a.s. První částí práce byla literární rešerše, ve které proběhlo studium odborné literatury na toto téma. Hlavní část literární rešerše byla zaměřena na spotřební chování, speciálně na chování spotřebitelů na trzích. Dále bylo popsáno zemědělství v České republice a trh zemědělské techniky. Základem pro praktickou část bylo dotazníkové šetření, které zkoumalo spokojenost zákazníků vybrané společnosti. Pro úplnost byl doplněn strukturovaný rozhovor s ředitelem společnosti. Následně byla provedena shluková analýza na základě otázky číslo tři: "Co vás ovlivňuje při výběru značky zemědělské techniky?" z dotazníkového šetření, která byla použita v analýze a byly stanoveny dva segmenty. První byl stanoven dle technických parametrů stroje, kvality a rychlosti servisu a kvality strojů, druhý byl stanoven podle mediální prezentace značky a prezentace firmy na veletrzích. Tyto dva segmenty sloužily pro vytvoření návrhů a doporučení.
Věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě
SYMOVONYK, Nadiya
Tato bakalářská práce je zaměřena na věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě na českém spotřebním trhu. V době společnosti, kdy jsou data klíčovou výhodou oproti konkurenci potřebují řetězce získat co nevíce dat o spotřebiteli pro zvýšení tržeb. Spotřebitelé jsou naopak motivováni výhodnými nabídkami, které jsou rozhodujícím faktorem při tvoření kupního rozhodnutí. Cílem této bakalářské práce je porovnat věrnostní programy na českém potravinářské trhu a zhodnotit postoje a vnímání spotřebitelů ve věku 18-29 let. Praktická část je uskutečněna formou dotazníkového šetření na základě, kterého jsou sestaveny akční kroky pro obchodní řetězce.
Potenciál internetového prodeje potravin zákazníkům spotřebních družstev
HRONOVÁ, Lenka
Cílem této diplomové práce bylo zhodnotit zájem zákazníků prodejen spotřebních družstev o nákup potravin přes internet. Na základě výsledků z marketingového výzkumu bylo poté cílem navrhnout doporučení pro vybrané spotřební družstvo Jednota působící v okrese České Budějovice, které zahrnuje prodejny Terno a prodejny Trefa. Všechny návrhy uvedené v praktické části jsou navrženy k zavedení a spuštění online supermarketu Jednota v okrese České Budějovice.
Výzkum preferencí aktivně sportujících studentů Univerzity Karlovy v rámci online nakupování pod vlivem pandemie covidu-19
Gerža, Karel ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Výzkum preferencí aktivně sportujících studentů Univerzity Karlovy v rámci online nakupování pod vlivem pandemie covidu-19 Cíle: Cílem diplomové práce je identifikovat současné preference aktivně sportujících studentů, vybraných fakult Univerzity Karlovy, v rámci online nakupování. Účastníci výzkumu budou hodnotit jednotlivé faktory, které ovlivňují jejich postoj k nakupování na internetu a vliv pandemie onemocnění covidu-19 na jejich nákupní chování. Na základě těchto dat budou posléze navrhnuta opatření a doporučení, která by měla obchodníkům pomoci porozumět současným očekáváním a nárokům zákazníků a vylepšit tak uživatelský komfort při nakupování online. Metody: K získání výsledných dat byla využita kvantitativní metoda elektronického dotazování. V rámci této práce byla také využita obsahová analýza, při rozboru studií, odborných článků a průzkumů, zaměřujících se na danou problematiku. Výsledná data byla zpracována za využití základních deskriptivně statistických úkonů, jakými jsou absolutní četnost, relativní četnost a střední hodnota. Výsledky: Z výsledků studie vyplývá, že došlo k nárůstu ve využívání online nakupování u sledovaného vzorku osob. Z hlediska dopadů na nákupní chování, v souvislosti s pandemií covidu-19, respondenti nejčastěji uváděli, že začali více využívat...
Výzkum pozice second handových obchodů s vlastní značkou na českém trhu
Rejchrtová, Karina ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá, jak zákazníci vnímají pozici second handových obchodů s vlastní značkou na českém trhu. Jelikož se jedná o relativně nový segment obchodů, práce se z velké části věnuje i tomu, jak second handový trh vznikl a proč tak rychle roste. Mimo jiné se věnuje i změně nákupního chování zákazníků, která je jednou z příčin. Cílem práce je zjistit, jak si second handové obchody s vlastní značkou stojí v porovnání s konkurenčními řetězcovými obchody a second handy bez vlastní značky. Součástí práce je i návrh pyramidy second handového trhu, která rozděluje second handové obchody s vlastní značkou do segmentů navržených podle pyramidy značek autorkou Harriet Posner. Výzkum byl proveden dotazníkovým šetřením. Při analyzování odpovědí respondentů v praktické části byly využity teoretické poznatky a na základě výsledků byly v závěru práce prezentovány zjištění a závěry, které z výzkumu plynou.
Udržitelnost v módě
Matějovcová, Dominika ; Soukup, Petr (vedoucí práce) ; Remr, Jiří (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu udržitelné a pomalé módy, konkrétně tomu, jak se udržitelnost a myšlenky pomalé módy promítají do přemýšlení a spotřebitelského chování spojeným s módou v prostředí České republiky. V teoretické části jsou popsány klíčové pojmy spojené s touto problematikou a přiblíženy negativní dopady módního průmyslu. Práce se zaměřuje na spotřebitelské chování spojené s jednotlivými stádii životního cyklu oblečení a motivaci respondentů k takovému chování. V práci byl použit kombinovaný výzkumný design. V první etapě proběhlo kvantitativní CAWI dotazníkové šetření, které bylo v druhé etapě doplněno polostrukturovanými rozhovory s respondenty zajímajícími se o udržitelnou módu. Analýza v praktické části ukazuje vztah mezi zájmem o udržitelnou módu a sociodemografickými ukazateli pohlaví, vzdělání, ekonomický status a region. Jako stěžejní fáze udržitelného chování se ukázal nákup/pořízení si oblečení a následná maximalizace jeho využití. Zájem o udržitelnou módu se zároveň ukázal jako prediktor většiny udržitelného nákupního chování, které bylo voleno v dotazníkovém šetření nejčastěji. Výsledky také ukazují, že kromě opravy a šetrného praní nebývá oblečení věnována speciální péče. Práce také navrhuje podněty k dalšímu výzkumu, které vyvstaly z polostrukturovaných rozhovorů;...
Marketingová komunikace
Párová, Radka ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti Znovín Znojmo, a.s., fungující v oboru vinohradnictví a vinařství. Práce je rozčleněna do tří částí. První, teoretická část se zabývá teoretickými poznatky k dané problematice a tvoří teoretický rámec pro část analytickou. Druhá, analytická část popisuje současný stav společnosti a její marketingové komunikace. Popis společnosti doplňují analýzy prostředí a dotazníkové šetření. Na základě analytické části je vypracována třetí, návrhová část, která popisuje návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
Dětská tolerance k reklamám
Rosenbaumová, Petra ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je analýza reklamní komunikace jako fenoménu dnešní doby, především ve vztahu k dětské cílové skupině. Práce se zaměřuje na televizi, jakožto na neúčinnější reklamní médium. Teoretická část nejprve obecně pojednává o charakteristice televizního média, poté televizi specifikuje jako prostředek reklamní komunikace. Práce se dále soustředí na reklamu jako takovou, její cíle a specifika. Pozornost je také věnována dětskému adresátovi a legislativním a etických opatřením, která ho v oblasti reklamy ochraňují. Konkrétně se práce zaměřuje na míru dětské tolerance k TV reklamě a na základě kvalitativního výzkumu hodnotí, jaké povědomí mají děti o reklamě a co jim na ní vadí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 220 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.