Název: Marketingová komunikace
Překlad názvu: Marketing Communication
Autoři: Párová, Radka ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; marketingový průzkum; spotřební chování; communication mix; consumption patterns; Marketing; marketing communication; marketing mix; marketing research; survey

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205131

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-502395


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-12, naposledy upraven 2022-10-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet