Název:
Spokojenost zákazníků vybrané firmy
Překlad názvu:
Satisfaction of customers of a chosen company
Autoři:
HNÍZDILOVÁ, Eliška Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Téma diplomové práce je spokojenost zákazníků vybrané firmy. Spokojenost zákazníků byla zkoumána na trhu zemědělské techniky, konkrétně ve firmě Garnea a.s. První částí práce byla literární rešerše, ve které proběhlo studium odborné literatury na toto téma. Hlavní část literární rešerše byla zaměřena na spotřební chování, speciálně na chování spotřebitelů na trzích. Dále bylo popsáno zemědělství v České republice a trh zemědělské techniky. Základem pro praktickou část bylo dotazníkové šetření, které zkoumalo spokojenost zákazníků vybrané společnosti. Pro úplnost byl doplněn strukturovaný rozhovor s ředitelem společnosti. Následně byla provedena shluková analýza na základě otázky číslo tři: "Co vás ovlivňuje při výběru značky zemědělské techniky?" z dotazníkového šetření, která byla použita v analýze a byly stanoveny dva segmenty. První byl stanoven dle technických parametrů stroje, kvality a rychlosti servisu a kvality strojů, druhý byl stanoven podle mediální prezentace značky a prezentace firmy na veletrzích. Tyto dva segmenty sloužily pro vytvoření návrhů a doporučení.This diploma theses elaborate customer satisfaction in chosen company. First part of this work was about studying literature in this thema. The main chapter of literary researche was consumer behavior and specifically how the consumers behave on markets. Than, it was necesary to write about agriculture in Czech Republic. The base of practical part was questionnaire survey, which examined customer satisfaction to chosen company. The second main section of practicas part on this thesis was specialised question witch examined customer preference "Which parameters you chose when you decide to buy tractor?" Two segments are based on quality of tractors aftersale service and medial presentation of brand and exhibitions and fairs. At the end of this diploma thesis are proposed two recommendation how to get better customer satisfaction.
Klíčová slova:
Interaktivní vybavení; Servisní aplikace; Spokojenost zákazníků; Spotřební chování; Traktor; Zemědělství; Agriculture; Consumer behavior; Customer satisfaction; Interactive facility; Servis app; Tractor Citace: HNÍZDILOVÁ, Eliška. Spokojenost zákazníků vybrané firmy. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/60317