Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dětská tolerance k reklamám
Rosenbaumová, Petra ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je analýza reklamní komunikace jako fenoménu dnešní doby, především ve vztahu k dětské cílové skupině. Práce se zaměřuje na televizi, jakožto na neúčinnější reklamní médium. Teoretická část nejprve obecně pojednává o charakteristice televizního média, poté televizi specifikuje jako prostředek reklamní komunikace. Práce se dále soustředí na reklamu jako takovou, její cíle a specifika. Pozornost je také věnována dětskému adresátovi a legislativním a etických opatřením, která ho v oblasti reklamy ochraňují. Konkrétně se práce zaměřuje na míru dětské tolerance k TV reklamě a na základě kvalitativního výzkumu hodnotí, jaké povědomí mají děti o reklamě a co jim na ní vadí.
Dětská tolerance k reklamám
Rosenbaumová, Petra ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je analýza reklamní komunikace jako fenoménu dnešní doby, především ve vztahu k dětské cílové skupině. Práce se zaměřuje na televizi, jakožto na neúčinnější reklamní médium. Teoretická část nejprve obecně pojednává o charakteristice televizního média, poté televizi specifikuje jako prostředek reklamní komunikace. Práce se dále soustředí na reklamu jako takovou, její cíle a specifika. Pozornost je také věnována dětskému adresátovi a legislativním a etických opatřením, která ho v oblasti reklamy ochraňují. Konkrétně se práce zaměřuje na míru dětské tolerance k TV reklamě a na základě kvalitativního výzkumu hodnotí, jaké povědomí mají děti o reklamě a co jim na ní vadí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.